Reviews for Earth Angel
Salt and Vinegar Pringles chapter 9 . 11/10/2006
suspense! wonderful story...
nanakathleen chapter 9 . 9/29/2006
That's...like...so...freaking...

AWESOME!

And u haven't written in 3 YEARS?

more more more! I want the next chappie faster than a bunny on crack!
Ama-sk8 chapter 9 . 7/8/2005
O_O you havent updated since 2003? WHAT! ARE YOU CRAZY! Get some ideas and get to writting this piece is good, no its not good its Great, awsome, magnifico okay I probably spelt that wrong but who cares, I just care that you get to typing!

UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE!

-Ama
Selena Brudi chapter 9 . 7/3/2005
I really like this story. I wonder what's in the study? Dun. Dun. Dun... Well, anyways, please update soon because I like your story and I REALLY want to know the end of it! please?
Selena Brudi chapter 6 . 7/3/2005
Yummy... Bailey's... can I have some? *bats eyes* pwetty please? Anyway, I really like your story. I haven't read any story with a ghost in it for the longest time ever. Do the grandparents know about the ghost? nvm... I'll just continue reading!
CHERISE chapter 9 . 3/18/2005
U have obviously been writing about the wrong readers! (i.e Readers throw sharp objects, etc.) I loved that story and am wondering when there will be a chapter ten! lol, hope you update soon! oh and everone really believed that whole Bailey's oj thing, lol!
Otabee Mox chapter 9 . 2/12/2005
i absolutely love this story! its so mysterious.. i cant wait for what will happen next.. ]]] this story is awesome. haha.
Just-Connie chapter 9 . 12/11/2004
i really enjoyed reading your story! its really good and i think you're a really good writer! so PLEASE UPDATE!
Jolly B chapter 9 . 11/26/2004
That was really good! I like this story. but longer chapters would be better. i'm not complaining, but ya know, i love this so much that i wanna read more everytime! .
Jolly B chapter 1 . 11/26/2004
Wow, that was so sad. Gonna go read more...until then...
Merry Fairie chapter 9 . 12/27/2003
Okie then. I definately like this story and you should keep writing it. There were a few grammatical errors but nothing serious. The essential plot line is still a bit blurry because we don't know much about Nicholas. I would say try a chapter from his point of view so that readers will develop an attachment to him. Unless of course he is destined to be the evil villain, then just ignore this helpless romantic. Let's see, what else... oh yeah, the setting. We know what the scene is but why isn't Rebecca in school? is it summer? is it vacation? is she home schooled? What is Rebecca good at? What is she bad at? What does she like? What does she hate? Basically work on character development. Then again you apparently have a lot of ideas buzzing around so it would be hard to really concentrate on an old story. Um... you're style is good. Polished and personal, really draws you in. We know Rebecca's thoughts even though it's not in first person (that's what I love in writing) umm, I think that's everything. I give it a B, it's good. Keep writing.
Merry
Soon to be world renown Gracie chapter 2 . 11/28/2003
i was just going though and i realized that i didn't review this chappy...soo... *insert heroic music here* I AM REVIEWING reviewing...reviewing...revie..wing... (supposed to be echo -_-;)
Soon to be world renown Gracie chapter 9 . 11/11/2003
*chews on nails nervously**chatters like squirrel on crack* what's gonna happen? huh huh? what? i don't need your nuts. i got money. yeah, lots of money. and swiss bank accounts. yeah, tons of swiss bank accounts... (rocky the lying squirrel) -_-;
Soon to be world renown Gracie chapter 8 . 11/11/2003
*screams* NO! NOT THE LITTLE SISTER! *sobs* *random other reviewers back away nervously*
EmeraldEyes89 chapter 9 . 10/26/2003
CIARA! YOU ARE NOT A BAD WRITER! NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO...ok you get the point, anyway..lovin the story and love the chappie...::scofs playfully at the cliffie:: anywho...UPDATE SOON!

~Flutter
44 | Page 1 .. Last Next »