Reviews for More Than You'd Think
diebyownhands chapter 29 . 7/7/2007
once again you've made my morning. I wake up to 3 alert about your updates!

I want to comment on the chp, but all I can think is omg poor Kay. I don't think Josh telling them now about his dad would really work, they could say he is making it up to safe his boyfriend but I'll have to keep reading to see what happens.
bR0k3N chapter 31 . 7/7/2007
no! I don't want it to be finished! DAMN YOU!

gr. well, if this is the end, and I technically only get one review chance per chapter, I guess I will have to say...

This was well written and I liked it.

Okay, Loved it.

BUT WAS IT HONESTLY NECESSARY TO END IT THIS WAY? IT'S SO SAD!
love eternally not logged in chapter 30 . 7/7/2007
oh damn, is all i have to say
purple sea chapter 30 . 7/7/2007
huh? what just happened?
Meer der Sterne chapter 28 . 7/6/2007
I felt like I got poked in both of the eyes when I realized the story wasn't complete! I love reading them full and through in a day then leaving a nice fat review at the end. I don't want to wait for the next chapters, but I have to- don't I?

I do believe it's a gorgeous story, and I hope the rest in the trilogy are the same quality. I enjoy your writing style, plot and your characters. They make this story complete.
AnnaG.Luv chapter 24 . 7/3/2007
so angsty. What's different between this one and other "angst/romances" is that through the angst the couple are always together or even become stronger in their relationship. But in this one the angst causes the romance to fall apart, which makes it harder to read because you want them to be together so bad.

And it's not a bad thing at all. It was just something i noticed.
Annwyl chapter 28 . 5/31/2007
Wait. What?

How confusing. :)

I really thought this trilogy would be completed and that's why you started "The Faster You Fall". I was hoping to get background to tfyf. Hmm.

Anyways. I love it. It's so damned adorable and sad and tragic.

But, um, at one point, where they're with Dr. Wang [harhar], I thought Claudia was 7 months, then in this chapter, ch 27, she's 6? Anyway, I thought you'd appriciate me finding that little quirk so you can fix it or something. Sorry if I sound bitchy about it, I don't mean to sound like that. But anyways. Go on, update.

!

~
LadyFalcone chapter 28 . 5/31/2007
More more more! Pretty please?
mia5081 chapter 28 . 5/27/2007
new reader! omg i love it! even though it is really sad, and i'm hoping that you will make it a happy ending...please? with a cherry on top? i think the characters have been through enough- just as long as they're together again. and btw, i'm a little confused. so josh was allowed to have anal sex at his age? or he wasn't? lol

update!

~mia
This Account is Abandoned chapter 28 . 5/9/2007
-gaps-

omigod! what happens now? pleas update! lol I'm so hoked. :]

I really like the way you made the characters seem real, they all have faults.

I very nearly cried while reading this, amazing writing! :D
purple sea chapter 28 . 5/7/2007
this story is fantastic, update soon!
paputsza chapter 2 . 4/29/2007
gosh! faghags are so annoying! I mean I'm one, but mine is still bi enough to manipulate. So yeah, i have literary rights on him. It's nice cuz he's a quite complicated character. But yes, i may just be obsessive. Deep down he's really sweat tho. He has good foundations. Nothing thousands of dollars can't fix. I kinda want to adopt him, even though he's a year older than me and an adult.
Scribbles Go On Forever chapter 28 . 4/26/2007
more more more! i do so hope they win! i can't bear sad endings.
Reevee chapter 15 . 4/24/2007
Well, if it isn't the evacuation of the Courtland house... Can't say I blame them. I'm running out of ways to express my adoration of this story so I think I'll be repeating myself if I continue to review every chapter. So I won't, but I will review intermittently (however the hell you spell it).
Reevee chapter 14 . 4/24/2007
OMG I can't beleive Kay hit Josh, oh dear, the abuse just seems to follow that kid around doesn't it. You have me captivated, well done.
419 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »