Reviews for All Over a Boy
Alanisaur chapter 17 . 1/11/2010
Are you serious this story is based on your life? It's so cute! But complicated. My favorite character has to be Jake, he sounds so sweet. I was kinda sad that Jessie got replaced, nut it was understandable. He took to long to tell you, that he liked you. You know for some reason throughout the story I thought you were going to end up with Billy, but then I thought, 'Wait, that doesnt sound like right.' Here's a personal question out of curiosity, are you still with Jake? And are you still friends or whatever with Jessie? Those questions just makes me wonder.

BlankPage
I Murder on Impulse chapter 16 . 5/24/2009
Aw so sweet

xx
HelloFasination chapter 3 . 11/17/2008
heii loving it

if its not done update soon plz
Laney chapter 17 . 2/9/2008
Fabulous story!

I really liked the fact that it was different from similar stories were the best friend likes her but she likes someone else and in the end she chooses him instead of the friend. Jake seemed like a nice guy and I rooted for him from the beginning!
0.0 NightRiders 0.0 chapter 11 . 8/11/2007
AWSOME!
atreyu love chapter 13 . 7/13/2007
haha. more drama.
atreyu love chapter 9 . 7/13/2007
i love jake ;]
atreyu love chapter 1 . 7/12/2007
sounds really interesting.
Tariqa Bass chapter 1 . 5/11/2007
omg that is so sad!
lol chapter 1 . 3/2/2007
I'm only on chapter 1, but I'm very interested! Ok, just wanted to let you know that someone's reading this story, don't take it down.

Ok, that was all, I'll continue reading the story, now.

Thanks for sharing.
luvinamyst chapter 16 . 12/30/2006
wowee- talk about a steamy twisted ending
Mimerz chapter 1 . 3/21/2006
after reading that first chapter i kind of hoped Laura would get the guy, or maybe nicole would fall for jesse's bestfriend or sumthing
Alenor chapter 17 . 2/16/2006
oh i absolutely love this story. it's really good, cya later.
Hell's first Icicle chapter 13 . 8/28/2005
scream!yay! *starts dancing maniacly, clapping her hands*
ForgottenHope chapter 16 . 7/1/2005
this story is awesome! i just read through it today and i think you should have a sequel. anyways, i really liked it. great job! enjoy writing your other stories.
233 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »