Reviews for Flawless
Wolfwitch chapter 40 . 3/14/2004
Oh! Two chapters for me to read in a day! I lurf you!
Morissa chapter 40 . 3/14/2004
GOOD GOOD!
Involve more public conflict/outings/scenes I love Kael...
Kenya Bloodstone chapter 40 . 3/14/2004
SWET this was an awesome chapter and I just kept laughing about the broken pen it sucks I know it happens to me sometimes lol This chapter was fun to read and yeah I agree they do have a problem but now I can not wait to find out their solution... PLEASE UPDATE SOON! thank you ~Kenya~
Lux Alexander chapter 40 . 3/14/2004
Wow, um, Kael really needs to get that dependence problem fixed. *sweatdrops* I'm liking Sully a lot more, though, because he's going about the whole deal rather well. Also: Skylar needs to get his butt in gear and start mackin' on Micah before something bad happens, I think. *rolls her eyes* Silly boys.
JetStar chapter 40 . 3/14/2004
AWESOMENESS! Not the whole unnecessary scaring of Kael and everything, but that was a pretty sweet S/K moment! I LOVE SULLY! I'd steal him if
1) It wouldn't make Kael upset
2) and he wasn't gay.
Lol. Update ASAP!
bagelmoo chapter 39 . 3/14/2004
Kael really makes me want to like, hit him sometimes. I totally understand that he's all heartbroken but really, he's pretty pathetic. How does one say Kael anyway? Is it like Kyle or like Kayl or like... something else? I dunno, I've just been wondering throughout the whole story. So yeah. I wansta read more!
AikoShrek chapter 39 . 3/14/2004
::sniffles uncontrolably:: Kael, just STOP it! He's not leaving. ;_;
And... Mikah and Skylar. ::grins:: So, so, so, so, very close! Let's get it on... ::cheesy background music::
Oh, Chad and Darryl? Just precious. ::pouts::
Wolfwitch chapter 39 . 3/14/2004
Kael sounds a bit like one of my charries... Anyways, I love it. I really do. And I'm looking forwards to that art show!
ShadowGal chapter 39 . 3/14/2004
Oh, the angst, the angst... Update soon! Please! :sighs: This one tied my stomach into knots several different times, and for several different reasons. That's always a good thing. But, now I want more!
ShadowGal chapter 38 . 3/14/2004
What'd Mikah say he likes? I WANNA KNOW! Maybe I'll find out if I keep reading... I hope...
And, I kinda wish Sully would've been able to respond to Kael differently than he did, but I can understand why he couldn't.
Anyways, luverly chapter!
Dlyope chapter 39 . 3/14/2004
Aw...poor Mikah. Stupid dad. Skylar's so sweet!
Chad and Darryl are probably the best off right now, hm? I love Christmas! Presents and snow. Best time of the year. Except, now the snow is melting and we've got lakes in the streets.
Aw, Kael's in emotional distress right now. Make him better. He's my favourite. ::hugs Kael::
ShadowGal chapter 37 . 3/14/2004
Wai... Such a sweet chapter. I read it earlier, but I guess the review didn't go through. Anyways, as far as Sully goes... It's about time, boy!
golden-flame4 chapter 39 . 3/13/2004
whoa sully is so sweet~ :) more Skylar Mikah? :D plz? :P hehehehe... great story! MORE! _
Kenya Bloodstone chapter 39 . 3/13/2004
This was an awesome chapter but I say Mikah and Skylar need to get closer ;) and as for the other boys I am glad they all have someone and that Kael feels good in Sully's arms again. I really hope that you update soon because as spring break ends tomorrow I will need breaks from my homework (college sucks) and take time to read your chapters :) PLEASE UPDATE SOON ~Kenya~
ghenne04 chapter 39 . 3/13/2004
Nice job! Can't write much now, as I have a ton of homework to do, but very nicely done. Keep writing and update soon!
697 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »