Reviews for False Facades
Renate Seline Zaz chapter 9 . 10/22/2003
I want to know how she solved her locker room problem. you never mentioned it after that first time but it would still be a problem wouldn't it?

good thing the bathroom door in their room has a lock or she would be toast. I feel so sorry for her; living with a guy like that is disgusting and would be so embarassing!
i-like-music chapter 9 . 10/22/2003
aah loong chapter!:D I loved their car ride, the visit at the motel, and yes, everything lol! I love the relationship the whole gang are having, sort of. umm that didn't come out right, but no matter, I'm loving it!
AlienVision chapter 9 . 10/21/2003
i've been reading this, for like forever... and i luv tis fic! it is the absolute best! no kidding! *clears throat* attention everybody...maeven has officially a new reader/reviewer. and she'll be updating RIGHT NOW! well, i can only wish... update soon!
CezyAngel chapter 9 . 10/21/2003
this chapter was seriously fun to read-i couldn't stop smiling all throughout, and i was almost hyperventilating at sam and vince's morning scene. update soon! :)
icy cold heart chapter 9 . 10/21/2003 story. i really love this chapter!

about the italics thing..i think this is what you do. you upload ur fic as a html document. which means ur gotta learn the basic of html. (italics would be insert words here) so you right click on your desktop, go to new-click html document (if it isn't there..then..i dunno) u open the file, click on view, then click on "source" and a notepad should show up. then you just paste the chapter in there. and this is where you need html after your making the letters bold, italics or paragraphing, you save the word pad, click exit and then you click the refresh button that's on top of the document and it should appear.'s a little confusing..i'm not 100% it will work but that's what my friends told me. well good luck!
You Need More Flair chapter 9 . 10/21/2003
I just save my documents as webpages... I dunno if you'd have to do differently, but yup. Thass what I do.

By the way, I love the story. Will is my favorite character. :)

hearthands chapter 9 . 10/21/2003
Such suspence! Such horror! You need to update soon!
elohimdancer319 chapter 9 . 10/20/2003
awesome and hilarious. looks like vince gets the girl. lol.

Stringer chapter 9 . 10/20/2003
Great, great keep it up!

Hurry! Hurry! HUrry!
KNIGGITWHOSPEAKSNI chapter 9 . 10/20/2003
great story, and keep up the good work!
Junior Mint chapter 9 . 10/20/2003
its so good! .more. ::jumps in circles:: ok, i'm done now. aah! though, its the best story i've read in a long time...i love the plot. i wouldn't mind being samantha ;) hehe, please keep writing! i am on the edge of my seat...well, no just really want to know what happens. :)
kitsune P chapter 9 . 10/20/2003
nice... real nice...! )

keep it up! i can't wait to find out what's gonna happen next! ) terry gonna wake up in here or will sammy's uncle find her out or something? )
thisfemme chapter 9 . 10/20/2003
hahaha i like yer story _ imma add it now
aqua-angel chapter 9 . 10/19/2003
I'm so happy that you updated, its a great story really! I think I know who I want Sam to end up with now... VINCENT! yes a vincent fan right here! The chappie was really cute, i hope you updated real soon or else i'm gonna die from all the waiting XD oh and the italics, how ironic... i was asking that same question too to one of my friends. I still don't exactly get it but its something about copying word and then pasting it on notepad and then putting the tags on and then uploading THAT file onto fictionpress. I'm still confused about it, perhaps another reader could explain it more better than me XD Update soon! LaterZ!
peanutilover chapter 9 . 10/19/2003
so i'm up in the middle of the night on my dad's comp, trying to be very very quiet so i don't wake everyone up and get in trouble, right? then I got to the end of this chapter, and nearly burst into very loud laughter. i swear, reading is going to get me in major trouble one day very soon. good chappie though. keep on goin!
7,224 | « Prev Page 1 .. 457 464 465 466 467 468 469 470 477 .. Last Next »