Reviews for The Attack!
And Your Little Dog Too chapter 1 . 1/12/2007
haha I notice you wrote this like ages ago but i'm reading it anyways because I can! it was amusing but i got on to what you were talking about (due to the fact that i just lost to a match with my brother...no surprise). Ok well nicely done at any rate
Nathan Ridge chapter 1 . 11/28/2006
how rude...Why did David go and throw you into checkmate?...the nerve of some people...you should check out my poem called "Strategy"...only if you want to I mean, It's about a game of chess also.
sakred chapter 1 . 7/7/2005
lol, I like. I am THE worst chess player in the universe. Guaranteed you'd beat me. btw, thanks for the comment.
aiur chapter 1 . 12/6/2003
cute ;) thnx 4 the review
theycallmemoo chapter 1 . 11/28/2003
lol thats cute keep writing!
Nathan K chapter 1 . 11/28/2003
lol! humorous, I like it
amethystdawn chapter 1 . 11/27/2003
Haha! This is really funny. It's like I thought something exciting was going to happen, and then it's just "Checkmate"! You should write some more. Your short stories are humorous, but simple. It's really nice.
J.T. Baever chapter 1 . 11/27/2003
hehehe...neat poem...muchly cute. i've never been too good at chess. you were talkin' about chess, right? hehehe, thank you VERY much for reviewing "Lost Jewel". oh, and that reminds me...*beaver digs through her bag and pulls out a cookie* here, this cookie belongs to you. *wink* keep writing...you're stuff is good.
Beaver
leen02x chapter 1 . 11/26/2003
haha that was cool
Halet chapter 1 . 11/26/2003
Cute, but a little obvious. :-) Have fun writing!
LegendaryPunk29 chapter 1 . 11/26/2003
Hehe,m well done, nice, and thoughtful poem. I liked it a lot. Very nice, very nice. Keep writing!

If you can, plz r and r some of my poems, it means a lot to me

Thanks!
VolleyBCutiePie chapter 1 . 11/26/2003
OMG! That is so funny. I love the ending! Great Work!