Reviews for Where is the Pain?
the mini mighty chapter 1 . 11/16/2004
I like that one! I see great talent coming out! good job!
Gracey chapter 1 . 9/19/2004
psycopathic, but in a beautiful way
youdon'tknowme91 chapter 1 . 9/8/2004
i think this is really really good :) definitely going in my faves ;) I didnt really get what it was abt, but it kind of intrigues me to find out P lol .. anyhow, a strong, wonderful piece :)
redragon6662 chapter 1 . 6/20/2004
Your stuff is really good. I've read a few of your things. Would you mind reading my 'The Ultimate'? I need some advice plz. Thank you!
forgotten-magick chapter 1 . 4/24/2004
damn good bit of writing. dunno if you remember me, you wrote a review to me on . thanks for inviting me to the board thing, hope you keep reading my story. i write better with my own characters, but i think my HP fic will be alright. you're a great writer, keep it up.
And All That Could Have Been chapter 1 . 1/26/2004
Hi Richard ::waves::
You sound like a Pagan. Cool. Yay!