Reviews for From the Cradle to the Grave
Guest chapter 22 . 10/2
20 years later...
Guest chapter 22 . 9/8
Did you give up on this story?
clears throat chapter 22 . 9/8
STILL PATIENTLY (sort of patiently) WAITING
lilion chapter 22 . 8/26
gosh i lovvvveeeee chris!
how about... you add me to your story and then you make me marry chris .lol. that's a great idea.
i dont like trent. once cheater is always be a cheater. like chris said, old habits die hard. haha
oh, and i love you too. really love the character. bdw, where is mike?
take your time to update, but please not too long. i know how you feels about updating the story but dont have any time. afterall we have our social life
love you, author!
OscarJLaw chapter 22 . 8/19
are we ever getting an end to this amazing story ?
please update

why this and Getting MALCOLM the most awesome stories here

still are not updated.
Worst Person chapter 9 . 7/20
I love stories with field hockey 333
Guest chapter 22 . 7/15
I'm giving up on this story. Might as well just say you're done with it
Guest chapter 22 . 7/13
Chris and Mer! Chris and Mer! Chris and Mer! (repeated 5000 times)
Guest chapter 22 . 6/30
Please update
Kylie chapter 22 . 6/12
The world will end before we see the finish to this story. Please update!
LoveoBloom chapter 16 . 6/11
Oh puhleasee, Chris hurt her again. NOW I AM SOO MAD AT HIM (hahaha, no offence)
LoveoBloom chapter 13 . 6/11
No, are you kidding me! NO NO NO! She can't just go back to Trent! (I LOVE THE STORY THO, no hard feelings)
Tolazytosignin chapter 22 . 5/28
OMG I love this story! keep it up cant wait for the next chapter.
SO chapter 22 . 5/19
Guest chapter 22 . 5/13
OMG I hate that this story is making me go like asdfghjkl everytime I finish a chapter and like I know KNOW I just know that the next one will be like 2 years later. I first read this when I was like 17 now I'm 20! Please Please please update!
1,209 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »