Reviews for Obsession
Aristaeus chapter 4 . 3/26/2012
Reading this chapter really reminded me of me, my best friend and my obsession, Jake. This story has GOT to be based on me. Do I know you? Haha, read my story "Jake & Chloe" and you'll see the reveleance. Really, this is beginning to freak me out.
inspiredisia chapter 15 . 11/8/2005
yeah, crazy frances, you left us hanging for half a year, doll, half a year! you're lucky i decided to read this. But, i love that twist you just made. I think I'm falling in love with Luke too.
A.Teen Psycho chapter 4 . 11/3/2005
LOLThey are fighting over a
A.Teen Psycho chapter 3 . 11/3/2005
Yup, most definitely Luke likes her. The annoyance part did
A.Teen Psycho chapter 2 . 11/3/2005
Yeah, Luke seems like the type of guy who cares. To give her help with her homework is pretty cool. I just love how he just answers the phone and talks. Rissa
A.Teen Psycho chapter 1 . 11/3/2005
Awesome beginning! I think Jake is going to turn out to be a stalker. Luke is in love with Chloe, even though he probably will never admit it.

Rissa
TigHan chapter 15 . 11/2/2005
*pur*

FINALLY!

need i say more? well, you have at least one reader left on this website, moi, and i must say it is rather funny to read this story now that we've got charlie on our hands instead of bob... how funny... lol! but charlie would never do something stupid like that, i must say. you are so cute darling, the way you figured that out... well anyways, i really liked how you wrote this chapter, except once again you are falling back into your old habits of writing in a bazillion tenses in one paragraph. either stick to a present-tense story, or stick to a past-tense one. either or. it will be much easier for you if you do that. anyways, i must be off... toodles! luff u
TigHan chapter 14 . 6/20/2005
I WIN! MOOHARHARHAR. i actually reviewed. and i'm mighty impressed with myself. and not with you! cuz you're not on msn! *indignant poke* i learn big words from sabrina, lol. so anyways, what can i say ma cherie, you already know this is amazing! (UPDATE NOW) but no pressure of course. actually i've changed my mind, YES PRESSURE! *peer pressure peer pressure peer pressure peer pressure* lol i know i'm insane but it's also 11:44PM and i'm bored. and don't really want to sleep. i'm not that tired. you know? so anyways, i read the story you and sabrina are working on together (did i already tell you this?) and it's marvelous, splendid, exciting. actually its quite funny cuz i can tell when you're the one writing and when she's the one writing, or when she's just corrected your grammar errors, lol. oh! i got bored today so i re-updated PoD on fictionpress (only the prologue so far tho) so you should go and review! (peer pressure) altho i guess i can't say much seeing as it took me all of like 4 months to review this one! but oh well, you love me anyways. and it's not like i hadn't read it. didn't i edit it? i don't remember. HURRY UP AND FINISH!
dreamingofflyingaway chapter 14 . 3/22/2005
wait, I know, know signed in review. but I'm frazzled, as I have been constantly reminding you about speech day..LOLZ! but I've read ahead on this drama *grin* but still...LUKEE I AM YOUR FATHER! BWAHAHA! oh god, I'm in hysterics. well, I'll just blame you and uhh, slither away *slither slither*

love you!

best of luck and happy typing~dreaming
inspiredisia chapter 14 . 3/13/2005
well, i still say you should add in luke's point of view somewhere. hopefully next chapter? besides, that, i think it's great that she finally decided to tell him... as if i didn't know.
babypig chapter 14 . 3/12/2005
OMG!OMG!OMG!omg!OMG!AH! OMG!...IM SPEECHLESS...
Without You chapter 14 . 3/12/2005
umm...no...he was supposed to kiss her and tell her everything that he was feeling because he loves her too...yeah, like real life is that easy. ~ AJ
gemalee chapter 8 . 3/11/2005
omg that bastard! how could Jake do that to her? i hope they get him back -grins evilly-
xTiNYDaNCERx chapter 14 . 3/11/2005
ahh why didnt he tell her he loves her! this story is realy good so far! update asap!
Tessabe chapter 1 . 3/10/2005
Actually this is a pretty good start, but I looked back at it after and I looks like you've put wide spaces between paragraphs to stretch it out, I don't think that's really necesary.
85 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »