Reviews for The Chosen
Tomako Briefs chapter 17 . 1/27/2005
That's a good song.

And a good chapter, too. _
what-climbed-up-ur-arse chapter 17 . 1/27/2005
can't wait for more.. plz update soon! ciao
A-Train chapter 17 . 1/27/2005
Great chapter! I can't leave a long review right now but it's really good!
Little Lady Mab chapter 17 . 1/27/2005
xD I like that song... And I like that band :3 yay fun chapter... -D I was expecting something to happen between Lys and Echo in the bathroom... dirn.. *snaps fingers*
Serenity Marie chapter 17 . 1/27/2005
Great chapter like always! please hurry and update! this is my altime favirote story! i have u on author alert adn started doing a very intersting happy dance when i saw u updated! my mom is still staring at me like i am a lunatic...
Faded Soulfire chapter 16 . 1/18/2005
This story is so amazing. I didn't see the acid rain thing coming, but it was brilliant. And I am so hooked. I love everyone's character in this story and what they're doing to survive. I'm bad with finding things to say, but I hope you update soon because I'm completely addicted to this wonderful story.

Faded Soulfire
what-climbed-up-ur-arse chapter 16 . 1/18/2005
nice chappy! update soon plz! ciao
Serenity Marie chapter 16 . 1/18/2005
Great chapter in this great story! just please please please hurry and update 'cuz i'll cry if u dont! i check like every day to see if u have updated yet!
Hotkitty chapter 16 . 1/17/2005
UPDATE AGAIN AND AGAIN AND AGAIN! This fic rox WAY 2 much! ur so brilliant, lol that was so cute. i'm really curious about Ro now...hmmn. I WANNA KNOW :p Purr leez update soon! I LUV IT WEN U UPDATE! this fic rox so much and u r so brilliant, i don't know how u do it... i wish i were asbrilliant as u *goes in2 fantasy* *sighs* UPDATE SOON! plz plz plzplz plzz
Amrita chapter 16 . 1/17/2005
Wow! I just read this whole story through (even though I have an exam to revise for), and it's really good! I can just picture everything that's happening, and the characters are all really well done.

' “You shouldn’t egg Echo on like that when you already know that Ro...” '

Ro what? What was Bold gonna say? And what was he blocking Shy from? Do they have a weird twin conection thingy or something?

Totally can't wait for an update, so it better be soon.
Kura-sama chapter 16 . 1/16/2005
That was so cute! Lys and Echo will make a terrific couple _

Great Job! Can't wait for more!
A-Train chapter 16 . 1/16/2005
Ha ha. Great chapter! The acidic rain was definetely something original. REALLY creative. So good job! And you updated so fast! Good job on that too!
Mya von Dor chapter 16 . 1/16/2005
Very interesting couple chapters, if I might say so. I like how you described the acidic rain and all that..but I'm also surprised they didn't know DC was going to be hit by the rain before then. Then again, how can you know a location from a dream? But yes, nice work!
Tomako Briefs chapter 16 . 1/16/2005
This story is finally starting to get really into the predictions. Pretty cool. _
Little Lady Mab chapter 15 . 1/16/2005
w0t that was fun... but I feel bad for Bold... Poor kid... Hope nothing happens to him in a dramatic fit of writing when he's trying to protect Echo :o (heaven knows I've done that once or twice... lol)
192 | « Prev Page 1 .. 4 5 6 7 8 9 10 .. Last Next »