Reviews for The Past Rendezvous With The Now
Jwei Lih chapter 1 . 5/4/2007
i liked this story the first time i read it...
jay girl chapter 8 . 1/10/2007
PLEASE update! this is an awsome story i want to know what happens next
jointedlegs chapter 8 . 3/28/2006
Ahem! What is this hiatus about? No no dear, come back! Complete your story! It just takes a word to start, and the rest to flow! :) Keep on writing k? I'll be waiting...
calamarie chapter 8 . 5/9/2005
hey the story is gret, keep writin, although i wonder how ur gonna make jayme fall in luv wit Raith, although i really want that:D
Obake-chan13 chapter 1 . 4/29/2005
OK first off, I haven't gotten past chapter 1 yet so I'm just gonna say that I like what's goin' on so far, but I mostly reviewed to mention that you said the POV for this chapter was going to be Raithe and it's really Jayme. AND the same thing your friend said. stap stab Other than that, everything's hunky dorey! Keep it up!
loulavellena chapter 5 . 1/10/2005
*I'm glad you do... check over from time to time - it's just my wording. I'm the same way with others' writing. I fell -way- behind!~L.E.~(Lou Ellen-a)~
nadljfaithglingh chapter 9 . 12/28/2004
Darn...you got my hopes up for nothing. Oh well, the New Year is as good a time as any to start up again (and we all need a break from things once in awhile, hm? ) Write more, soon! And Happy New Year! _ -Kera
lalacc90 chapter 9 . 12/28/2004
da story is kool, update soon!
rock 'n' roll junkie chapter 8 . 12/28/2004
Aww, too bad you're not updating til after New Years, well, that's okay. I can wait til then! Keep up the great work!
rock 'n' roll junkie chapter 3 . 12/28/2004
lol, this is so funny. I love Raithe, he's awesome! Haha, keep up the great work.
angelbymistake chapter 8 . 12/27/2004
Chapter seven review: Well… Vince seems to be the nicest among all her brothers! So that means I like him! :) haha… the conversation they had with Rowena was funny! and I know funny! I’m a clownfish *shakes head* too much influence from brothers! oh! It’s a blow to the pride if you stop a fight? Why? Coz they (the guys) think that the girl doesn’t trust their fighting abilities? Couldn’t they realize the fact that they just don’t want them hurt? Gah! Men! And ah! Wherever can you meet a guy who acknowledges their mistakes! God? Where is that guy? Where the hell did you put him! blush what the hell, “Don’t fall in love with me” is this like a walk to remember or something? Lol. poor me, cant know what I say, but never mind, I wont bother you with it, so I’ll be talking English kay? What? You left when you were two! I don’t blame you, I don’t. so there’s no use for translating the quotation. And yeah, I read TLOTR and the hobbit in a week too. And heavens! I was so bored! I mean, nice story and all… but it was so.. landscape.. and all… so it gets boring… I only love aragorn and arwen’s story in the appendix. Now in that part, I didn’t skip. :) no, of course I don’t mind waiting. And yeah, I’m pretty lazy too. :) Chapter eight review: eheh… lazy me. Two in one review. And besides! I was pretty busy too! :) yeah, that’s true on how people look different with make-up, tell you what, I don’t wear it! Haha. And I still look.. pretty nice to say the least. I think that’s one of the differences of Filipinas (well at least the filipinas my age and those that I know of,) they don’t use make-up (except on special occasions) and still manage to look attractive. Now that bit you should be proud of, since you’re filipina! :) and woohoo! I so do not use perfume or cologne, only at times when I’m simply bored and nothing is in my mind. (OMG, I’m advertising myself to a fictitious person – raithe – oh well, not that I mind. ;p) Caitlin is such a flirt. Lol. And what Jayme did was so nice, saying Raithe was her bf. Let it not be a charade! Hehe. Many more filipinas in ficpress! Send my regards to them. (and tell them to review on my stories lol. *wink*wink*) and i'm so sorry. i'm having writer's block right now, so i cant offer any ideas :) till then!
augustine chapter 8 . 12/25/2004
I love this story. I'm really interested in it. I like knowing that there are other filipinas 'round here too keep up the good work, I'm adding you to my alert list.
circlemaster chapter 8 . 12/25/2004
so whens the next chapter cuming out? gud job. nice story. i like it
joberry chapter 8 . 12/25/2004
thank you for updating..it kept me waiting..hahah..lolz..

laughing again..

rumors..interesting..i'm really loving the progress here.. w/ Caitlin around and Jayme's bro's..

update soon..

*i think that's it..a walk to remember..the lines are similar..the story a little different..

merry christmas!
cbprice25 chapter 8 . 12/24/2004
Great chapter! And... did I read that right? 17 hours of sleep? Crazy. I get the most bizarre dreams if I sleep too long.

Anyways, I liked this chapter. It's great to see it from his side. Keep writing!
67 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »