Reviews for Kat
Black-Haired-Beauty chapter 30 . 4/21/2005
oh come and get to the wedding already! lol i cant wiat for te next chap this story is just so good! please update soon!
becxfok01 chapter 30 . 4/21/2005
Hmm, Chris seems kind of cool towards Kat. I know he's tired and all, but can't he seem a little more enthusiastic? Anyways, that's just my feelings. Good chapter anyways. Update soon!
kat6528 chapter 30 . 4/21/2005
Can't wait for the next chapter!
Lucy-the-bookworm chapter 30 . 4/21/2005
Awesome! I really like it. Chris is really down to earth. Maybe I'll jump in the strpy and steal him!lol! Keep up the great work!
becxfok01 chapter 29 . 4/10/2005
Sweet story! Love Kat's personality, she rocks! And of course love Chris, Sam and Babs too. Pls update soon!
DragonFaeLynn chapter 29 . 4/9/2005
GREAT story. I can't wait to finish it! Good job! UPDATE SOON! :)
Black-Haired-Beauty chapter 29 . 4/4/2005
oh come on! you call that a chap! jks! it was too short please update soon!
Lemon chapter 29 . 4/4/2005
Love it .. update soon
windowbreak chapter 29 . 4/4/2005
grr...nt much action.
raniaur chapter 29 . 4/4/2005
YES! Darn Jody and her mother...yeesh. UPDATE UPDATE UPDATE!
kat6528 chapter 29 . 4/4/2005
can't wait for the next chapter!
Kira chapter 29 . 4/4/2005
She seems nervous...oh no, is she gonna do something stupid? update soon!
Lein chapter 28 . 3/26/2005
why does she have doubts? pls let there be a happy ending.. update soon pls. great story.
Black-Haired-Beauty chapter 28 . 3/26/2005
omg omg omg like please update soon he sounds so hot!lol she can't not marry him! please update soon please please please please!
The Masked Marauder chapter 28 . 3/26/2005
WO! hahahahaha sorry great job :D
329 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »