Reviews for My Beautiful Mistake
CallMeCute chapter 24 . 5/27/2005
Yes! summer- and ryans mom is really weird if that had been my mom she would not have offered breakfast! lol
ravenlikehair chapter 24 . 5/27/2005
vunderfuli know the correct spelling but i just like to write it like that. it is a very good chapter, i really liked it, lolz its funny. update soon!
kaleidoscopeyes chapter 24 . 5/27/2005
Omg...I totally love you! /er...you know what I mean. But seriously, great fic!
loves philosophy chapter 24 . 5/26/2005
Wow, your posting really quickly. What the freak was Ryan going to show her b4 she threw him on the bed? I want to know! ) Ryan seems like such a cutey! He is so hilarious, even though he is really annoying. But he's annoying in a hot, cute, awsome way. Well, his mom is, once again, hilarious. I can't wait for the next one. As always, that was a very interesting and well writen chapter. YAY!

~aquarius piscies~
babixbunny chapter 24 . 5/26/2005
so they fell asleep and she can't remember anything from the night before? what happened with going into the secret passage way? did i miss something?
bulletproof.cupid chapter 24 . 5/26/2005
Haha! The ending was hilarious D But yeah, I wanted to know more about Ryan and what he thought about Chris going away. It's sad really... but it definitely brings a lot of drama to the fic. You're doing a fantastic job so far with everything ) Lol For some reason, I'm having a hard ime believing nothing happened in bed... hmm but yeah I believe Ry. He's a good guy and would never take advantage of her ) Lol but I'm thinking you'll make them do it at least one time before her leaving. She -is- a virgin right? I'm guessing Ry isn't for sure... especially since Felicity came into the picture. Well update soon. Take care of yourself hun... don't stress. I'm sure your grandma will get better soon )

~Bubblegum
CassandraStacy chapter 24 . 5/26/2005
OMG! I love this chapter. I just got a newfound respect for Ryan. What a sweetie! I can't wait for you to update this story keeps getting better and better.

Cassandra
lindserly chapter 24 . 5/26/2005
seriously such a cute chapter. honestly, i loved all of it. i think him having a 'non reaction' is very typical of how it could happen were this situation reality. so yeah i like that for now :)

i saw in one of your individual replies you said that she would stay if ryan asked her to. well he better tell her he wants her to, even if it's the last possible second. becuz i don't want them to part.

they're too sweet when they're together.

update soon :)
KaiaLeigh chapter 24 . 5/26/2005
Ryan's mom is funny. Good chapter.
birdytamel chapter 24 . 5/26/2005
1. don't take it personally, but i don't like you as of right now. or rather, your school system. I still have a couple weeks to go. not many, but still...

2. i would have laughed my ass off, except i'm sick so it hurts my throat. I thought at first they HAD, well, er, hit a home run. Ah, well, more than enough time for that. or not...cuz she's moving... *sobs* well, please update asap, make those still in school happy! lol
loves philosophy chapter 23 . 5/25/2005
hahaha...hilarious. Ryan's mother is great. So very funny. Well, I hope Christine can stay with Ryan, I despise her inconciderate father. I hope that Rachel and Aaron have fun on their honey moon also...lol. I think that if she does tell Ryan, then he'll make her stay, or he'll go with her. I hope that's what happens. Well, Good Job! I can't wait for the next one.

~aquarius piscies~
jules2206 chapter 23 . 5/25/2005
hay hope ur granmother gets better soon, cant wait to read the update love this fic buhbai!
pia chapter 23 . 5/25/2005
ah! THAT WAS GOD! please update soon! :)
sharp-tounged chapter 23 . 5/24/2005
stories never go on forever...meh. i wish this one did!
youspinme99 chapter 23 . 5/24/2005
aka heartingmatt. now wait, is she leaving as in moving? NO! lol, the strange meeting with mother ws wonderful. hilarious. update asap. good luck on finals. i have my last one tomorrow. i despise them. .
399 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »