Reviews for Why do I have to fix Juliet's mistakes?
snarky muffin chapter 1 . 5/21/2005
juliet..i had a friend in first grade and her name was juliet. she lives in like georgia or something though. she rocked. you rock more though.
Jennifer chapter 1 . 3/13/2005
I've decided that you're completely insane. That being said, very nice essay, it was hilarious and I agree with it completely.
Le Rose Clair du Nuit chapter 1 . 3/13/2005
XD Yeah... I didn't know Rosaline was a capulet. x.x

Thanks for all the reviews on my Journals. XD Er- I know Dana and Josh... Dana's pretty cool... Clarke's wicked funny. I have Miss Paluch (127) for EXS. Emily... Emily C? I know her, not sure about a Bridgette... You should totally run by sometime, and just randomly go "JOE!" Guarentte you'll scare half the guys there.

_ Much Love!

MJ (Sara)
musicwriter2b chapter 1 . 3/10/2005
OMG THATS FLIPPING HILARIOUS! ive never seen the movie, but man, ur view of it makes me laugh so hard, considering that i i never thought about it that way, and u know what? U R RIGHT! now that i think about it, u r so rite about it. juliet, come on, stupid, brainless... haha. and i mean come on, so what if her husband is 40 years older than her, she's still married and she shouldnt be asking romeo 2 propose like 10 minutes after they meet... can u say slut? ! Mal
Guest chapter 1 . 3/9/2005
Paige, check your gaggle. There's a not for you there from the annoying ssakcaj from lunch.:the annoying ssakcaj from lunch
Stories-have-souls chapter 1 . 3/9/2005
LOL. Well written and amusing to read.
snarky muffin chapter 1 . 3/8/2005
OMG i know, they're not in love! i don't htink it's a tragedy. they served a dang good lesson for all those lusty teens doing god knows what with their bf or gf right now. seriously, that thing about gay mercutio and tybalt had me laughing silently for like a whole minute. lol. yes, leo sucks.
xoskittleness chapter 1 . 3/7/2005
i was laughing my ass off during this, and not my arm. it was pretty fun. you've got a point too. i can't undertand it, and wouldn't like to read it even though i have it.