Reviews for Your Definition of Love
cherrypiesizzle chapter 15 . 8/5/2008
Oy, Jaelynn is so oblivious. I just want to knock her upside the head sometimes.
DOMOxKUN chapter 15 . 8/5/2008
The story is amazing. I have to be at golf conditioning in... 2minutes and I just kept saying, "screw golf" the whole time I was reading the chapters :)

I LOVE BRYCE
Hateful Loving chapter 15 . 8/3/2008
That is such an amazing story and i would love if you continued it soon please. :D

~Cali~
Demi Dear chapter 15 . 8/3/2008
Oh YAY! An update! That was a nice surprise to come home from holiday to!

I forgot how adorable Bryce is. Naww :) And YAY for Super Smash Bros! hahaa

Looking forward to the next chapter! Hopefully there will be some kissage and tension coming soon? haha keep up the great work.
Give Me Chocolate chapter 15 . 8/2/2008
I am so glad you updated this story :]

I loved it as soon as I first read it, and having just re read it I can safely say it is one of the best stories I have ever read.

Keep up the good work, I cant wait to find out what happens next!
Electric Rose chapter 15 . 8/1/2008
I really love this story, its so cute :)

But seriously. Could Jaelynn be anymore clueless?

And Bryce is so cute :) I want one D
As Free As the Wind Blows chapter 15 . 8/1/2008
Yay!
As Free As the Wind Blows chapter 14 . 8/1/2008
i loved this chapter.
AlexisLovesYou chapter 15 . 7/31/2008
I really like your story and can't wait until the next update.
obsessivecompulsivehobbit chapter 15 . 7/31/2008
Hey! This has been an amazingly great read. Yeah, there have been a few parts that sorta just jolt you because things happen too suddenly, but I'm finding myself really liking this. The story-line's really cute. I don't know how much longer Bryce can hack this though, because I feel like Jae is constantly putting him through the ringer. Put him out of his misery soon! ... Please. And I totally understand where you're coming from in that you started a story at 14 and worked at it till now. The same thing happened to me, except that I didn't actually update on the site and have been working on it seperately. Plus I'm already 18 (and ~6 months). I hope you'll be able to finish this before you graduate, university eats you time like a blackhole and I really wanna know how everything turns out! Update again soon! Until then. )
Channah chapter 15 . 7/31/2008
Really glad you updated! I really love this story and it would be awesome if you continued writing it. Thanks for updating!
hollaback chapter 15 . 7/31/2008
hhaha!
hollaback chapter 14 . 7/31/2008
dramatic.
KatieGirl123 chapter 15 . 7/31/2008
loved it. :)
chocolatechipash chapter 15 . 7/31/2008
great story, and love the 2 love triangles happening although it reminds me alot of all along for some reason.

really good work! update soon
1,171 | « Prev Page 1 .. 4 11 12 13 14 15 16 17 24 .. Last Next »