Reviews for Lust, Hate, and Something Inexplicably Wonderful
Lochi chapter 16 . 12/8/2007
oh my god. that was amazing chapter. they were so happy once again and then this. you're a wonderful author
Lochi chapter 15 . 12/8/2007
Her dream was wonderful, I wish it was true. Then the scene in a hospital...wow, I'm sorry for Cameron but Gosh no, don't m,ake David walk away again, please! lol
Lochi chapter 14 . 12/8/2007
that was kinda funny, their talking about Kenda's first time )) And the ned, I like it when David is all sensitive and stuff. It was touching )
Lochi chapter 13 . 12/8/2007
I told myself I'm gonna review every your chapter, so here I am again lol loved it
Lochi chapter 12 . 12/8/2007
oh yeah I expected him to find a new girl. It was great to finally see David's POV, I really enjoyed it. The scene from the meeting, when she did him exactly what he everytime did her was great. )
Lochi chapter 11 . 12/8/2007
wow I wanted to cry just like her. That dream was horrible, I was scared it was true ( She really act stupidly around him, she proved it when she had sex with him again. Oh and Cameron, I hope David will be jealous now. He needs to be at the party as well )) I'm addicted to your story haha
Lochi chapter 10 . 12/8/2007
oh no, it was so perfect and then this...I hate David. What a jerk, I'm curious if it was a bet or something with Byron. He needs to talk with Kendra and tell her that he loves her lol I'm so desperate reading this when they're not together haha
Lochi chapter 9 . 12/8/2007
fantastic! Great Christmas present lol I really love this story, every chapter id great )
Lochi chapter 8 . 12/8/2007
I love it I love it ) It was a hot chapter, David on the meeting lol but hey the end was so sweet. I was hoping all the time he'd say her he knows the colour of her eyes )) great chapter!
Lochi chapter 7 . 12/7/2007
oh no. Course they don't hate each other, they really need to be together. Great chapter like usually )
Lochi chapter 6 . 12/7/2007
I loved it. He affects her a lot and vice versa. They need to date right now! lol
Lochi chapter 5 . 12/7/2007
wow great chapter! It was hot, I'm sorry for them that they don't remember their night haha but I'd be so angry at David too if he took my virginity like that ) The end was sweet, their hug, I wanted to cry lol
Lochi chapter 4 . 12/7/2007
haha I didn't see this coming...but great chapter ))
Lochi chapter 3 . 12/7/2007
good chapter. he saved her but then he was acting like an ass again...)
Lochi chapter 1 . 12/7/2007
I've just read your first chapter and I love it! David is my favourite name and well, he sounds hot and all lol I look forward to the other chapters )
447 | « Prev Page 1 .. 4 5 6 7 8 9 10 17 .. Last Next »