Reviews for Fragrant Magnolias
worstwriteronfic chapter 22 . 7/31/2007
FINALLY! an update! This is like, my favorite story of all! Its so great!

I really hope you update sooner than usual..

I LOVE YOU!
rozlilta chapter 22 . 7/31/2007
Woa, a lot of things has happen.

I really prefer pairing Victoria with Melanie, but right now, there's so much cheating. I don't know how this could go on, I don't have any idea, so update soon. I want to know more.
mythic-lionheart chapter 22 . 7/31/2007
Hey,

You are doing a great job with this fic. I'm loving it and all the drama. And man, it deserves Melanie right! lol. But anyway, keep up the great work!
soccergrL chapter 22 . 7/30/2007
that was so good... yet so sad. at least it's an update. this fic feels so real. nothing is rushed, and the things happening really take time. it's also good that it's being told from the first person pov so we don't know what's going on in everyone else's mind. what happened to michelle? i really liked her. but it's your story. i hope you update sooner. keep up the awesome work!
vfx chapter 22 . 7/30/2007
I think it's cool Victoria's getting a job. She definitely needs something to do since she's getting rid of Melanie. It's so sad that she's acting that way towards Melanie, but she kind of deserves it. Though I wish they would get back together soon.
rage of aquarius chapter 1 . 7/30/2007
This is lovely. Just bursting with drama and all sorts of high school rich girl froufrou. I've followed it for a while now, and getting the update notification e-mail always brightens my day (or night). Please continue!
TemptationWaits chapter 22 . 7/30/2007
First of... for a not-quite-sober person, you did good with this chapter, the _only_ error that caught my eyes was minimal: "There was I time when I did those things without thinking twice" (I think the first I a so it isn't any big deal)

Now for the review. Victoria had some ups and downs. The "I'll get a job" thing is great, but the fact she's doing that for the sake of having an in-your-face-thing to throw at Melanie isn't the wisest motivation. Just like starting to eat, trying to change for the sake of someone else will do no good for her. I think it was my shrink that said years ago: “You have to change for yourself, not for everyone else around you. Then that will be a good change.”

And Scarlett knows that, of course. Victoria should listen to her and stop hiding behind her friend (or hiding at all).

Yeah, I know, being able to mess things up and do bad calls is what makes us humans. This is one of the things that make me like Fragrant Magnolias this much (besides the fact that there's a flower in that title)... Still, I have to cheer for a happy ending or something. Victoria and Melanie - despite of all the cheating and bitching and saying mean things and hoping that ignoring is going to heal everything - have great chemistry, something that Mel/Tracie Victoria/Michelle (and SPECIALLY) Victoria/Dylan lack.

Is it really just me to laugh when Tracie gets all pissed at Dylan for cheating when she’s all over Melanie? lol wtf is wrong with her? Actually, wtf is wrong with Melanie to ask for a break? Someone should bitchslap a lot of those guys...

Great chapter as always, it was worth the waiting.

Take care!
worstwriteronfic chapter 21 . 7/30/2007
When are you gonna update?
TheKatsPajamas chapter 21 . 7/23/2007
Wow...Melanie is a bitch and Tracie...hmm, whore. So Michelle and Victoria, huh? Awesome, update soon.\chek it,JRG
shellbell10 chapter 21 . 7/8/2007
All i can say is wow... i no other words to said
XxKrazi3xLov3xX chapter 21 . 7/4/2007
What! Melanie cheated on Victoria! and now Victoria's gonna do sumting she'll regret! Dont do it! Gah! sad and depressing chapter ( Plz update son _;
Lonesome Bird chapter 21 . 7/4/2007
Wow. I just read this entire thing at once.

To start, this story is AMAZING. Not only is it well written, but also realistic(especially the way the character's emotions are protrayed) and well thought out. Just...wow. I really like it, and the only thing I regret is reading it all at once. Because now I have to wait for updates. D:

But seriously, good job and I can't wait to see what happens next.

-LB
vfx chapter 12 . 7/4/2007
you have written an amazing story. update soon.
Dropping By chapter 21 . 7/3/2007
*shakes head in sadness* Commitment-phobes, the lot of them. Hello! I've been reading your story for a while, but never commented cuz I feel a bit silly without a login and whatnot. I must say it's quite good! Kudos. It has certainly taken a twist. I really hope that that's not the end of those two - it took them so long to admit anything to each other. Why do people like to ruin good things? Or maybe it wasn't a good thing...ah well. Keep up the good work! Hope you update soon!
Natsume chapter 21 . 6/30/2007
Hmm, another interesting turn of event. But I don't know. After reading, I couldn't say I liked this chapter. Its not that you wrote it badly, its just that..GAH! I hate to see them like this. ;_; I mean, them, breaking up so soon was totally unexpected. D: And what happened to Melanie? ;_; I don't to see her like that ever again. *sniff* Please update soon. ;_;
352 | « Prev Page 1 .. 6 7 8 9 10 11 12 19 .. Last Next »