Reviews for The Rose and the Thorn, Original version
Kristina Suko chapter 2 . 12/8/2006
Cute so far! I'm already starting to like both Bekah and Mr. Fields D I can't wait to read the rest of it... too bad I have to share the computer with my family! lol.

Maranwe Telrunya
AwakenedSpirit chapter 74 . 12/8/2006
Absolutely fantastic! I can't wait to start reading the sequel! Poor Bekah though...
reach4thesky chapter 76 . 12/8/2006
Hi! I'm sorry I haven't reviewed in a while...

Anyway, I don't like that Rose got pregnant but, in some weird twisted way, I like that she ran away and that Dan is going to follow her instead of give up and leave her with the baby to protect himself.

love it!
Alenor chapter 77 . 12/7/2006
heya, i'm gonna go read the sequel now. sorry i didn't review for ages, i went on a week's holiday and only got back really really really late last night so yeah. i knew she was pregnant though, it was obvious that was gonna happen. but why did she run off? i mean i can understand why she would want to but she coulda stayed and had support from people. cya later Alenor.
this is stardust chapter 15 . 12/7/2006
ahh!

i'm so nervous for her!

a;lsdkl;ka
Miss. Paradox chapter 77 . 12/5/2006
Oh! I loved this story. I read it all at once becuase I couldn't wait to see what happened.

Bravo, lol. You did I very good job! I can't wait to find out what happens next.
queenpink chapter 1 . 12/5/2006
This is the first time i review but i have been reading your story and i think that its really good.

i like the first photo of Dan thought...with the first two buttons undone:) i can't wait to read the sequel!
heartnsoul chapter 77 . 12/5/2006
Oh my gosh! I can't wait to read the sequel. This one was really good. Well done.
Jugglingbearperformer chapter 77 . 12/5/2006
Ha. This ending actually didn't come as a surprise to me. lol. The only thing I hope happens is that they can have the baby together, not just Rebekah running away and giving birth to it and then coming back, but them as a team. Rebekah frustrates me , yerg! Can't wait for the sequal! And I got you message about the other story and I'm off to read it! HA..stone you? lol Nah
Panda Hallows chapter 76 . 12/5/2006
omg dude this was just nuts woahh but I loved it, the ending got me big time I was like wtf! XD
Rayne Logan chapter 76 . 12/5/2006
You know what? You're mean, very mean :P

I KNOW you just want us to read the sequel *cough* and its working :x

Poor Dan D: I didn't think Bekah would run!
Gwyn Baranof chapter 76 . 12/5/2006
Oh, man, I love you. This is excellent. I admit that I was worried how you were going to keep interest in this story. Well, you definitely did. By the way, the whole awkward, anxious feeling I had throughout this entire chapter was perfect, even if that was not quite the intent. Now, you do not get a proper review until I get more in the sequel.
Wildandclear chapter 78 . 12/5/2006
PLEASE STOP DELETING AND REPOSTING CHAPTERS.
Sure as the Dawn chapter 78 . 12/5/2006
Who's Grace and Jacob?(I really hope you get the meaning to this Q) Can't wait for the sequel. Nah u didn't offend me. That was a perfect response, 'cause now we know that Grace and Rose are gonna be totally different. And I like the idea that Grace finds out AFTER she runs and comes back. Update/start soon! ;D
hawthorncharade chapter 76 . 12/4/2006
Hey... I love this story. It's really good that you are doing a sequel (: Do let me know when your sequel comes out
1,162 | « Prev Page 1 .. 6 7 8 9 10 11 12 19 .. Last Next »