Reviews for Bastions
sock with a gun chapter 34 . 11/5/2007
o intense! INTENSE! ::eyes glued to screen::

can't believe isabella let her hair get cut, she's getting nicer. GOTTA KEEP READING NAOW KTHNX
sock for your health chapter 33 . 11/5/2007
gads, the internet at home failed, so i couldn't keep reading until naow ::PAIN::

but this is so cool. i feel so sorry for the odder, like, over and over again D: you make his pain so relateable. arrgh, poor kid. he needs to get freed and join the party already. ::pets him::
sock in the kitchen with dinah chapter 32 . 11/4/2007
O! IT'S THE ODDER with an axe. C: the descriptions of him are so neat.

chals - how i'll always referrs to charles now

WEH what a freakin intense chapter, i was so hooked! that was completely awesome! *w*
the great sock spirit chapter 31 . 11/4/2007
'It was like watching a sledgehammer hit a kitten' XDD poor ethan, but i totally love anoosha XDD

haha and she knows which herbs make your insides explode, always helpful XD i'm liking these explinations of the characters, hernan is so cool. everyone is X3

GASPING NOISES! MUST GO ON
sock ignores you chapter 30 . 11/4/2007
oh, he didn't do it? o.o

oh. too into the sotry to comment properly, going onward!
sock-it-to-me chapter 29 . 11/4/2007
i'm so into this chapter that i forgot to bring up the comment box until half way through -w-;; charles is such an interesting fellow,i like all his descriptions.

the image of a king smacking a corpse going HELLO is hilarious. cept i know he's alive. still hilarious.

i like the description of odders, too. so interesting...

weh charles is so creepy weird awesome XD i love where this is going
stephen king's 'sock chapter 28 . 11/4/2007
akeelah's interesting, and charles is VERY interesting, he's a great villian X3 haha, he's so hard to read.

“Shut up, I’m blissing.” Charles took a moment to bliss. “Okay, now, what was that?”
sockchester the fourth chapter 27 . 11/4/2007
o interesting chapter, i like how things that are usually obvious are uncertain, it's interesting

oh hay, it's the assasin who killed the king. i knew he was still alive, because you said, 'he probalbly died down there' so i knew he'd come back. hur hurhurhurhurhur this is interesting
the sock-wide atlas chapter 26 . 11/4/2007
o this is exciting, who are all the people w i know the mage is ethan, and the re-become a soldier could be quill, but she's so lazy, would she really go on an adventure? i'll just wait patiently and see! w

ah-hah. it so is quill.

lol, i loved when isabella barged into ethan's home XDD

'ethan's a mgae' haha, i love how the kingdom in peril and they're still acting like kids XDD

hahaha, i love anoosha, she totally just did the volkan neck pinch on ethan XD

i thought hernan was going to be the other bastion, but who's the last...?

col, a new character i guess. huhuhu... ADVENTURE HO!
learn sock in 30 days chapter 25 . 11/4/2007
aw poor ethan has people bugging him! but hey, he doesn't have those money problems anymore! so i'm glad for him XD

'Yes, well, you weren’t getting the gist like I’d hoped' hehehehe i wish more celestial entities would do this

o adventure! O

'that's so unhelpful' lol. i like that lacamille is being more straightforward XD

i like where this is going! adventure ho!
socktopher chapter 24 . 11/4/2007
a new character! whee!

o he's interrogating morry! o noes! although i'm interested to know more about this charles and the 'dangerous people he tends to surround himself with'

o interesting... charles wants morry to work for him. o morry is a hot ticket XD

E, it is charles! huhuhu, should've seen that one coming 3

hmm, still interesed to know more about charles :O
secret sock chapter 23 . 11/4/2007
interesting! the goddess is talking to the princess! haha, i hate when disembodied voices are always to vague XD i loved the 'maybe' part XD and the “make them feel like integral parts of her cohort” part XD
DEATHSOCK chapter 22 . 11/4/2007
cool! the princess tolerates his presence! go morry!

oh morry is so clever, he knows how to play the game of life ::wise nod::

and i still like anoosha. she's cool. i like her more than quill : but i feel sorry for quill for being unlikable. hurhur

yay mr. toyer's back! the cencus is passed, right? is that why he was gone? well he could always turn into a dog to hide, i guess...

...

be careful mr. toyer D:
in the middle of the sock chapter 21 . 11/4/2007
'You’re disintegrating a plate, Cow. That can wait' LAWL

“Ah, I am giving you my apologies, Mr. Zeaner.” i still love the way she talks! XDD man you make such cool characters.

eks he's gonna take tests! oh i know he'ss be fine, he's morry! but i'm still anxious XD

oh the castle is carved out? you make the neatest little details. 'But, apparently things did get done around here' huhuhu

'la camille is awesome' NICE GOING, MORRY! BUTTER HER UP!

WAH morry rules! morry rules! must see how his new job handles hur hur, this is so cool
sock in a basket chapter 20 . 11/4/2007
haha, for some reason i love that the soldier's name is dave. how... convienient... mUAHAHAHAHAHA...

'It wasn’t that the Bastion queen, Queen Esme Hin, was inattentive to her youngest. She was…well…dead' XD

haha, perfect situation! MORRY HO!
373 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »