Reviews for The Girl for Me
Betts chapter 8 . 12/17/2006
I don't write reviews for stories very often, because I'm not very good at it.

I just wanted to say that I really love the way you made the sex-scene sweet and emotional without going completely overboard and making it saccharine and unrealistic. It can be very difficult to get the balance right, so good job. :)

Betts.
calamity jane chapter 8 . 12/16/2006
What a horrendous father! Ugh I just wanted to slap him! I had to laugh along with Dani's mom, they are just so cute together! I just luv the way Kevin & Dani keep working on their relationship and moving forward. Another great job and I'm still waiting to finf out Dani's other secret!
mc chapter 7 . 12/15/2006
hopefully you continue soon

love it
calamity jane chapter 7 . 12/14/2006
Oh the angst! Felt bad for Danny after Kevin ran out, but Kevin admitting to himself it's love, made it all worth it. You have me a little worried though, what's Danny's other secret? Thank you for another great update!
Tsuta chapter 7 . 12/13/2006
This is a sweet story. You have developed the characters so well. I'm in love with Kevin hes so playfully stupid sometimes. The fumbling male I suppose. It makes me chuckle. I'm looking forward to an update!
Esquirella chapter 7 . 12/13/2006
I thought you said Kevin was done maturing? LOL! No he isn't! He's still going at it. And he's doing a fine job of it. Now, what's Danny's other secret? I'm dying to know! GREAT STORY!
Esquirella chapter 6 . 12/13/2006
It was nice to see Kevin prove to himself he's not stupid ... and that he can stand up to Uncle Keith.
Drarry Radton chapter 6 . 12/12/2006
Haha, I received your reply to my review. Sorry 'bout that 'update soon' thing. Didn't know you felt so strongly about it. But I guess it's... like a norm to write that whenever I review. Oo But whatever it is, take your time, I will still read it anyway. :)
Kitsune Luver chapter 7 . 12/12/2006
This is so damn sweet that my teeth may rot! I love love love it! Danny and Kevin are just so cute together. When are those two gonna get it on, anyway! I'm so glad that Kevin has realized that he loves Danny. Danny deserves someone to love him... namely Kevin. And he needs to learn to be comfortable with himself as well. Oh well. Please update soon!
Orangeena chapter 7 . 12/12/2006
Man.. how did I ever miss this one? It's so wonderful; I love it!

Kevin totally won me over... until he left after they had sex! That must have killed Danny. Obviously Kevin was confused, but damn. Kinda cold.

Oh well, he's finally realized the feelings they have for one another, and I'm quite proud of him for that. Now all he has to do is win Danny over and make him believe he doesn't regret having sex with him. And.. one day he's going to have to return the favor in some way. He's right- sex is no one way street.

Cheers! Update soon
Drarry Radton chapter 7 . 12/11/2006
Love this story. Update soon, please.
mookyjoo chapter 7 . 12/11/2006
*squeal* That was so sweet :D I wish something like that would happen to me " Haha. Anyway, the chapter was sweet, and lovely... And I'm hoping you update soon~
UnOriginal chapter 7 . 12/11/2006
ah i think i love this story omg

omg so funny all the things that happen ...

ek damn the blow job GO DANNY GO! hhehehe ...

yes kevin return the favor ...

HE LOVES HIM AW NOW CONFESS HEHEHEHEH

PLZ UPDATE SOoN

]
mandrake-o chapter 7 . 12/11/2006
I love this story. Though I'm worried that I won't like whatever Danny's issue is.

Also, I think Kevin could have pulled off a hand job. But that would have been far less dramatic.

) Mandraco.
GASPtrinitrotoluene chapter 7 . 12/11/2006
awesome story. there is going to be another chapter right? yes? please?
424 | « Prev Page 1 .. 16 23 24 25 26 27 28 .. Last Next »