Reviews for Not so Happily Ever After
Guest chapter 13 . 1/31/2011
BEST CHAPTER EVER! dude, i was waiting so long for finally they can get together. good work
Guest chapter 11 . 1/31/2011
please tell me that this magician will help the princess and "black knight" get together. also i like the story better without all of the comedy. it is a great story.
Guest chapter 5 . 1/31/2011
BEAUTIFUL STORY and very entertaining i must say. i cant wait to see what would happen when the princess see the flowers. will she be happy or mad. even better, i want to see what she does when she learns that the knight is a she and not a he. hahahha

love the stroy so far, you are a good writer
The Crazy Cat Lady chapter 28 . 12/30/2010
Great piece of work :)
The Crazy Cat Lady chapter 27 . 12/30/2010
Rofl! So that was Zorana's "excellent news."
The Crazy Cat Lady chapter 1 . 12/29/2010
"But, surprise! The Black Knight is indeed a girl."

LOL! Love the line.
sirozorg chapter 28 . 12/14/2010
I liked so much this story!
SweetFangs chapter 25 . 12/7/2010
idk if u wanna fix this typo but at this part "Faranea drew a hand back and smacked the back of my skull with it." i thnk "Faranea" is supposed to be "Jasmine".

yay this is a happy chapter! haha i laughed at the scene where Zorana yelled "watch it, you two!". (my mom was staring at me .)
SweetFangs chapter 20 . 12/7/2010
NO! FKN STUPID HARKAN! GODDAM!

I DONT WANNA GO INTO THE DETAILS..SO HERES A SUMMARY: EVERYTHING IS PERFECT! (SO FAR .) i kinda could tell where this thing was going tho haha. (i had my fair share of lesbian remakes of famous literature-related.. thngs)

awesome kickass story! *thumbs up*
Ish Love chapter 28 . 11/28/2010
Hey. Usually im a silent reader, but since you were constantly asking for

a review every chapter.. I'll give you one :) im so kind, aint i? LOL

Anyway, i finished reading your fic in ONE EFFING SEATING..

Your a good writer, and Sy Itha too. Im also reading her fics.

I actually found your fic through her. Anyway, keep up the good work!

I'll read your other fics. Ü only the femslash though.. Haha

Just so you know, im so gay. Too bad not much finger-licking actions.

LOL you're too modest. So, till here. : )
Hey chapter 28 . 10/23/2010
I wonder if you would consider doing a fanfiction? I have long wanted to see a fiction based on Shakespeare's Twelfth Night. Honestly, I don't think it ended the right way. How can you fall in love with someone, and then be satisfied when you accidentally marry their twin?

I would love it if you would write a fanfic based on Viola/Olivia from Twelfth Night! Please? PLEASE? I promise I would review every single chapter, and I probably wouldn't be the only one! There are, like, two Viola/Olivia's over in fanfiction and they're both very brief. Mostly it's all Antonio/Sebastian slash. Which is fine, but I really want to see someone draw out the relationship between Viola and Olivia. I bet I'm not the only one who'd be interested in seeing such a fic!

Not to mention, you've already done brilliantly on this fic, Not so Happily Ever After! It was a brilliant, non-traditional traditional legend kind of story! I loved every minute of it, and I know you'd be able to do the kind of fic I'm dying to read!

Think about it?

much love,

Hey!
CuriouslyInsane chapter 28 . 9/17/2010
:D I finally finished reading this, after about three or four hours of pretty much straight reading... Worth every frigging minute!

Really, it was awesome! (Why am I saying this in the past tense; it IS awesome!) Your characters are so real, and you managed to make me feel as though I was right in there with Zorana and the others. And not to mention the battle was amazing. As a reader of fantasy books, I've come across a fair few wars, and it's too often that the battles are way too long, so long that I easily lose interest. And I'd like to think I have a reasonable sized attention span. But yeah, I didn't have that problem with your story. And Zorana/Faranea- Their relationship is so believable and, well, lovable :3 Trust me, they made me go 'naww' a few times :P And I'm gonna leave it here now, before my review gets too long, because there are a million other things that I could go into detail about. So yeah, yet another happy reader to add to your list :D
singingbufuck chapter 28 . 9/11/2010
You have an awesome sense of humor! Keep it up! -

I absolutely LOVE this story! 8D I love how you made the credits

Simply. Awesome.!
singingbufuck chapter 8 . 8/22/2010
Oh my, that was hilarious! ;D You made me burst into laughter and spit saliva everywhere...
TJ chapter 8 . 6/8/2010
OMG that was so funny! ha ha ha yeah great chapter. :D
190 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »