Reviews for Numbers Don't Lie
Kikuneechan chapter 1 . 7/12/2007
I think this poem as a really good point. It's cool how you can make it rhyme... I can't make my poems rhyme. xD But the way you changed rhyming halfway kinda threw me off...

Great message. Cliches suck. :)

-Killer2Loner
lymli chapter 1 . 4/9/2007
yeah, that's true
SiameseWhiteFoxx chapter 1 . 4/5/2007
This one's pretty good. You do have a valid point. And yes, real boys can cry; I've seen them do it.
Frog Tongue chapter 1 . 4/5/2007
That was moving.

It is completely true about the cliches not being true.

And the rhyming in this poem is great.

But I know, cliches are so annoying.

Terrific poem, by the way.
Slightly Bruised And Broken chapter 1 . 4/4/2007
I LOVE IT! i got so pissed off when you said the thing about guys being better than girls. my family(exspecially my dad) is sexist and don't understand i can be better than a guy. it made me be like she took my opinion and helped me put it in words! lol loves it!
His Mercy's Waiting chapter 1 . 4/3/2007
Strong ending there! I liked the use of rhyming, but keep it mind that changing rhyme schemes mid-poem throws your readers off.

Good message.

Oh, and I congratulate you on being so bold about being a Jesus freak. More Christians need to be like that. Rock on!
mindOFdeliriousUNREST chapter 1 . 4/3/2007
i like the message. you have a good point. the poem itself... yeah, you were kind of right about it not being so good. forgive me, but the rhyming kills what's there as far as a poem. (I'm not a huge fan of rhyming) sorry for the criticism- i don't like to give it or receive it. the message itself is still very good.

paz,

-the delirious one
aridelaine chapter 1 . 4/3/2007
I loved it...i hate cliches as much as it seems that you do. I thought that the use of the "numbers don't lie" and "real men don't cry" are two of the most powerful cliches that our society conforms too. Great job. Keep writing! (side note I wrote "Alone" based off a cliche that someone kept telling me and that is how i know how frustrating it is)
fadingmind chapter 1 . 4/3/2007
*snaps*

"Winners don't quit."

Yeah, right, and people don't shit

I love those lines.

I hate how statistics are used to put people in certain categories. So yeah, good job.
flies.like.decay chapter 1 . 4/3/2007
Hm.. Why is everybody a Jesus freak? JW. Omg, lol. Wait. You don't get to know my "joke". I will laugh by myself, he he ha ha. So.. I'll probably check out your other poems/ stories/ whatever because I read this and I don't think it's that good, but I do think that you have talent/potential or something of the sort and when you're mad, stuff doesn't always come out like you want it to.. All will be forgotten. Or something like that. Holly Brook. She's got an AMAZING voice. But I still put my money on Boy George. So you like Superchick. That's cool. I'm, like, really into music so I could go on all day. Ever heard of Barlow Girl. They're sort of like SC, Christian band, got really nice music. Anyway.. The Blond needs to shutup. *Wanders off*