Reviews for its MY chemical romance
SpideyFreakingNinja chapter 4 . 9/25/2012
Loving this! I had to listen to The Black Parade when I started this chapter. :P haha
hipgurl chapter 6 . 1/7/2009
this has to be the most awesome story ever!

short chapters and fast moving story line! yayz!

the 50 chapters wont take that long to finish...
Fiction vs. Reality chapter 1 . 10/29/2008
please don't take any offense, but i think this should have been submitted into FANFICTION, not FICTIONPRESS.
the big crunch chapter 50 . 9/17/2008
50 chapters and 73 thousand words. if that's not amazing, i have no clue what is.

let me start off with saying i'm sorry i didn't open this up in my inbox earlier. i didn't even realize ch. 49 had been posted, and when it said "epilogue" i'm going, wait, what?

it was a great read, most definately. with happy and sad, journeys... great, really.

i wonder when the first time i reviewed was. *goes to check* march 22, 2008 and it is august 16, 2008 now. amazing. i would have lost inspiration within the first moth of writing. the one thing i have ever finished was written withng the span of a month with no planing, and only 12 thousand words.

you are a great writer, and i hope you know that.

so thanks. thanks for sharing. thanks.

-j
elephant tears chapter 50 . 9/13/2008
aw nice chapter. a little rushed but besides that pretty good.

i like the whole baby thing. it was adorable. and i still
flying drumsticks chapter 49 . 8/31/2008
I can't belive this is the end of the story! The whole thing was great! And I really do mean that. Keep up your amazing writing skills!
flying drumsticks chapter 47 . 8/22/2008
no offence, but this chapter was rather fluffy.
elephant tears chapter 49 . 8/21/2008
omg! most epic chapter ever!

i luv gee and frank!

AND FINALLY YES, DYLAN AND JULIE. I WAITED THE WHOLE STORY FOR THIS AND I AM FINALLY SATISFIED.

lol.

great great great job.

i
001n0c3nc300 chapter 49 . 8/21/2008
*wipes away tears* I've been with this story since the beggining but never reviewed so...

anyways THAT WAS A REALLY GOOD ENDING! and i rarely ccry so this was really good to make me cry!

GOD! I LUV THIS STORY!

~Violet

P.S. u should totally write a sequel!
Ziana Rose chapter 49 . 8/21/2008
NO! YOU CATN END IT NOW! ITS AN AMAZING ENDING. I DONT KNOW ABOUT A SEQUAL CUZ IT ENDED SO PERFECTLY, MAYBE YOU SHOULD WRITE ANOTHER? OR THE SEQUAL CAN BE ABOUT SOME OTHER UNFORTUNATE SOUL LOST IN THIS WORLD LOL. JUST KEEP WRITING ON WHATEVER YOU DO, CUZ I KNOW IT WILL BE GOOD! ) Z
Ziana Rose chapter 48 . 8/21/2008
OMG! So now that ive finnally taken the time to read them again, i dont want you to stop, i know your going to be posting soon so do it already lol, i dont like waiting, especially for something this good! text you in about five seconds lol, z
elephant tears chapter 48 . 8/18/2008
aw i luv gerard and frank!

i CAN'T WAIT TILL THAT CHAPTER. lol

and pretty damn nice rest of chapter.

keep it up!

i can't wait to read more!
001n0c3nc300 chapter 47 . 8/16/2008
LUV THE STORY!

update soon!

~Violet
Koki Enwai chapter 47 . 8/13/2008
Hey, this is pretty good so far. I really like it.

- Koki
elephant tears chapter 46 . 8/6/2008
aw yay, dylan/julie moments!

i'm so glad she left that freaking band drake was really pissing me off.

so anyway, back to reality..

great chapter (as always) can't wait to read more! and i like the tattoo. good ol' gerard.
122 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »