Reviews for My International Slip Up
Manga Girl Lover chapter 14 . 2/24/2009
In the words of Ariella...

What!

dude you need to post more SOON! because this is very good! :D :D :D I loves it! _
entity.unkown chapter 14 . 2/24/2009
haha interesting encounters :] remember to update
jayniee chapter 14 . 2/21/2009
I am glad she has someone like Eric/Edmund. lol, but Darien better have a darn good reason for making out with herr..

Update soon! :D
xximinluvxx chapter 14 . 2/21/2009
aw, i love this! and it just shows u how nutty i am, up at 11:20 reading this story...but i was about to close down and i saw this email, and i was like...yeah, gotta read it!

lol :)

so thanks for writing the BESTest stories! :D
xlovextimesx chapter 14 . 2/21/2009
:O Shocking.

lol, not really, but to Ariella. xP

This was a cute chapter for the both of them. :)
Smlie09 chapter 14 . 2/21/2009
Ditto.

...WHAT!

Update. NOW. OR. I. WILL. Kel. You!

JK, but seriously...YOU CAN'T LEAVE ME IN A CLIFFHANGER LIKE THAT!

(It's abuse!)

BMW
aliboballi chapter 2 . 2/21/2009
i really love this! haha. and i dont really know what else to say. even though i always order people to review my stories. so yeah. keep up the good work.
rachelaine chapter 13 . 2/20/2009
Wow. :P

Good chapter. and what was up with Darian? :s
DreamExplicitly chapter 13 . 2/18/2009
Aw poor Ariella, somethings always happening. But anyways, yay an update!
DeepBluePool chapter 13 . 2/15/2009
Everytime I read a new chapter, I shake my head and think, "JUST HAVE TO LOVE THE DRAMA AND COMEDY"

Haha, once again, you have done a fantastic job. Though I have to admit, the triangle is killing me. I can't decide which guy Ariella should pick...they're both
jayniee chapter 13 . 2/14/2009
Eh gad. Why is he making out with her! That totally made me doubt my undying love for him. (well not really, just a little.)Great chapter, update soon! :D
Smlie09 chapter 13 . 2/14/2009
You FINALLY updated! That was a good chapter by the way! :D

Update more faster next time!

BMW
sunny-raindrop chapter 13 . 2/14/2009
I'm disappointed in Darien. :(

Here I thought Eric has issues but it turns out it's the other way around. Hm, your one-weeks are quite extensive, too. I don't envy you if you have to go to school for such a long time without a "weekend". (:P) I hope you update (much) sooner!
sooner or later its over chapter 13 . 2/12/2009
wow.

i cannot belive he was with cici and didn't even go looking for his sister!

im converting to team Eric.

Darien is a bonehead.
Lilybeth chapter 13 . 2/12/2009
Please update soon! I've been waiting for a new chapter for a while. :D

that cici. i swear, i wanna beat her up. shes such a b-word. huh. but darien doesnt seem too great either in this chapter... UPDATEE :] please.
1,148 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »