Reviews for What a Coincidence
purplehost chapter 2 . 9/30/2010
When you went through a second time, you got all your previous mistakes; or at least, I didn't notice any.
lostrealmsdreams chapter 25 . 8/27/2010
Lol, loved it! Jonas and Cody were just to adorable! And Mitch is just to cute. I can't wait to start reading the sequel! -
Disney Is Hardcore chapter 1 . 8/3/2010
Hey!

Um, so I'm reading the sequel to this now, and I just thought, you know, if you happen to uh, change it a little, you might want to consider making Jonas a little more random at the start? Like, because he is later on, a lot, but it's kindof introduced after he stops being a homophobe.. But he's supposed to have been like that already. I mean, unless you did that on purpose or something... I just thought. I don't know? uh. yeah.
Disney Is Hardcore chapter 25 . 8/2/2010
!omg

I like taylor already :D

Thankyou for a SEQUEL :D

(btw, i'm sorry my reviews don't really tell you... much... but i kindof suck at reviewing so i guess this is as good as it gets :)
Disney Is Hardcore chapter 23 . 8/2/2010
I just noticed a slight mistake... I think.

Here you said that Mitch was 15, but you said on the chapter when they're eating that he would be 17 next year.

Unless I read that wrong...
Disney Is Hardcore chapter 15 . 8/2/2010
WHAT?
Disney Is Hardcore chapter 14 . 8/2/2010
woah.

:D
Disney Is Hardcore chapter 3 . 8/2/2010
LMFAO

Gayboy playing footsie with the homophobe.

Love. it.
5redroses chapter 25 . 7/29/2010
I love this story and the way that it's not really predictable like a lot of stories on fictionpress. I really want to read the sequel now :)
scharlie18 chapter 20 . 7/25/2010
"And my powerade tastes like green apple airheads."

Overcooked bacon tastes like peanut butter.
scharlie18 chapter 14 . 7/25/2010
You love this chapter.

I love cheezits. :D
scharlie18 chapter 9 . 7/25/2010
Yes. Everyone (rather, the only person who really matters AKA me) does like a little lesbian action. There's a TV show I recently discovered where there is a lesbian couple. Pretty much the only thing the show has going for it. :D
scharlie18 chapter 7 . 7/25/2010
I'd bet that your neighbors wanted the fruit that you shared with us, so they decided to not share explosives with you. (That kinda makes it sound like they are secretly taking over Iraq or something. Like, "Here's dynamite for you. What piece of Iraq would you like decimate?" *blinks* Umm...yeah...)

I never got the fruit, btw. But, I guess that's saved for people who dislike your story/the mistakes in the story? Damn.
damnhammer chapter 1 . 7/5/2010
I really, really love it:)
Nameless Shana chapter 12 . 6/23/2010
with the new characters, idk who would be the dairy be speaking off. I feel really bad for cody sometimes. but at least he kissed him .
725 | « Prev Page 1 .. 5 6 7 8 9 10 11 18 .. Last Next »