Reviews for Koukon Bridge
kir chapter 707 . 4/3/2012
Come on Alty save the baby
SoraYume chapter 706 . 4/2/2012
Oh wow, this chapter was explosibly amazing, it was sad, beyond funny, I enjoyed that fight so much, that bastard Eon had it coming and smacking him with a news paper... omg, I had to stop reading for a good five minutes because I could not stop laughing, too bad the ass had to pull a trick like that, now my hate for him doubled, as a character, he is one of the best evil duers I've seen in a long time, so I love him for that, but damn and omg sure shocking ending, was that who I think it was? Can't wait to see the next chapter, it will be just as great.
Kira chapter 706 . 4/2/2012
Interesting if that us who i think it is
SoraYume chapter 705 . 4/1/2012
Yay alti! what a way to make an entrense, that was great lol hope he teaches that bastard of Eon who not to mess with. So much for Vastians over powering confidense, he is truly pothetic, he was just willing to stay there and wait for his death, he better start kissing alti's ass for he's stupidity, no wonder his mother wont fully notice him if he lets himself go down that easy. He sure needs some balls distroyer or not xDDD I mean, he had a run in with Eon before and was almost dead too and now he smacks himself with the same stone lol over all great chapter absolutely loved it, even though for some reason I got the feeling that Eon is being a fade's whore. lol Just hope alti doesn't get hurt too badly.
Vector Phantom chapter 705 . 4/1/2012
Go alty kick some wolf ass
SoraYume chapter 704 . 3/31/2012
Oh wow this is about to get really awesome and my hint I got from Ryuu's dreams is getting stronger, can't wait to find out if my suspissions are true. Keep up the amazing job, this is getting more and more intense and I hope Alti comes out of his own mess in one piece.
Kira chapter 43 . 3/31/2012
It's so nice to see that Saria is now a huge and semi active part of Yuugata's life, even after death
Kira chapter 704 . 3/31/2012
Okie dokie.
Kir chapter 703 . 3/30/2012
Just got my alerts for the last 2 chapters

Thought you updated then realized what was going on
SoraYume chapter 702 . 3/29/2012
Oh man, Alti, what did he got himself in to... lol this story is getting real good real fast, in fact even better, I can't wait to see how both sides of the current plot lines will turn out, I see a lot of butts getting kicked in the future. Btw, that fae dragon has stolen my heart! lol he is just too mysterius and adorable in his own way.
Kir chapter 702 . 3/29/2012
Well this is interesting

Into the fortress they go

Beware of Reznor
Ugh chapter 702 . 3/29/2012
Fucking site is back to not sending me my friggen alerts

Didn't realize this was up
Kir chapter 701 . 3/28/2012
Oh Nikki you weirdo
Vector Phantom chapter 701 . 3/28/2012
I just happen to be quite fond of certain characters and it feels wrong to see them acting so stupidly

T~T

Huggles Itsuki

Anyway next chapter may take a while
SoraYume chapter 700 . 3/27/2012
Well, that was real nice of the boss to do for Alti. Can't wait to finally here Evie's story, I've been real curius about it lol
1,810 | « Prev Page 1 .. 10 17 18 19 20 21 22 23 30 .. Last Next »