Reviews for My name is Jade
Sakura Reyna chapter 10 . 8/28/2009
LMAO..."You're kidding me! We leave you morons to...and... GET OFF HER YOU HORNY B-" Robert made me laugh here.

heard Jiyu sniffing, then said "His hormones suggest he would like to mate with you" lol..

(_). I hope Pilot and Jade's relationship develops further...hee hee...
D chapter 10 . 8/28/2009
Ha! Ending, made me giggle.

As usual, I shall demand more.

NOW! Chop chop!
Sakura Reyna chapter 9 . 8/26/2009
Awesome! A Terinan is listening to Pilot! (_). He was brave protecting Jade like that...
Kristi chapter 9 . 8/25/2009
rofl. Very funny hon. I like the slow alien! That's just so funny!
Kristi chapter 8 . 8/23/2009
Come on girly put up the next chapter already! I wanna know what happens next! I must know! By the way was Pilot always yours or is it someone you got from... Her? Sorry I never emailed you back. To be honest I forgot. lol.
Sakura Reyna chapter 8 . 8/23/2009
Damn...I hope Pilot becomes more accepting of Chanaibens...Honestly, he seemed kinda wimpy to me at first, but I understand why he's freaking out so much. I thought Jade is very strong. I like her alot.
Sakura Reyna chapter 7 . 8/23/2009
"Well, theyre real, now can you get over it? There are real aliens, whoopde-friggen-do. If you thought we were alone in the universe youre even more of an idiot than I thought"

"HOLY CRAP THERES MORE!" Pilot screamed, backing up and falling over. I covered my eyes.

LOL

I think we aren't alone in this universe...

Nice kiss, Pilot! I'd be scared too if Jade was staring at with those teeth!
D-Tard chapter 8 . 8/23/2009
ANOTHER cliffhanger?

SERIOUSLY?

Woman...I kill you. Wait, I can't...then I wouldn't get more. Crap.
Kristi chapter 6 . 8/15/2009
rofl. This was pretty funny. Good job.
Sakura Reyna chapter 6 . 8/15/2009
Heh! This chapter totally reminds me of

"Blood and Chocolate"!.
Sakura Reyna chapter 5 . 8/15/2009
Ouch! I hope Pilot and Jade are okay...Young love
Kristi chapter 5 . 8/14/2009
Great job hon. Sorry I didn't catch up on the sooner. Works been crazy and I don't always have time to catch up on stories. Glad to see you writing again. i'll email you back in a day or two. Oh and I want more of this story!
D-Tard chapter 5 . 8/14/2009
gah...the ending displeases me cause now I must demand more
Sakura Reyna chapter 4 . 8/13/2009
Does Ithiell think Pilot is an alien? Or under suspicion? Creepy...shadows moving along walls..Very good chapter!
Sakura Reyna chapter 3 . 8/11/2009
I like Pilot's eyes. Unusual eye color is attractive to me for some reason. Why did he move to America? I guess I'll find out once you update. Excellent as usual.
64 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 Next »