Reviews for Headache
Barkers3 chapter 6 . 8/22/2009
Oh my god, Ryan is so creepy. He's like that babysitter that the man falls in love with; they have looks, a way with kids and a sob story... then they take over your life and kill you when things don't go the way they wanted! He even has a history of mental illness! Lol Just kidding... kinda. It's a cool story. I will continure reading to see what happens and if my theory is true.
Nova laVie chapter 12 . 8/21/2009
beautiful story

i quite loved it :D
The Dark Lord Drama El Llama chapter 6 . 8/10/2009
My sister's room is LIME GREEN. I mean FLOURECSENT! If I canhandle that and not be sick in the morning... I think I can handle blacks, navys and darks.

LOL.

Pink and Ruffles... eek. I think when I was little I wanted Dinosaurs... then it was the ocean... my sister had Winnie the Pooh.
Dramatizer chapter 12 . 7/3/2009
Oh Daniel.
CinderellaWithCombatBoots chapter 1 . 6/28/2009
Hey. So turns out you're only allowed to write one review per chapter or something but I needed to say it before I forget (because I will)

Make Ryan and Daniel get a puppy! I want them to. Haha :P But seriously. A little English Bulldog. Cute :] Think of it's pwetty face ;]

Fine...you don't have to. Author's rules and all...which I do respect. So...bye.

Oh! And I forgot to mention - it's fine about the sleepover thing haha. I love this story and it has no graphic sex or anything...maybe I'm growing up.

Interesting.

xD
CinderellaWithCombatBoots chapter 12 . 6/24/2009
Hey. I wanna know about this sleepover haha...just not the KID's POV. :] I have a dirty mind. I know. But yet again, really good chapter. Nice turning point for Daniel.
the grimm cow orker chapter 12 . 6/24/2009
You spelled drabble wrong in the chapter name ;

"Tomorrow I will weld a brush against my demons." I'm assuming you don't mean metal working xD so "wield."

"like I am the very air he breaths" breathes.

Daniel's just one big ball of angst, isn't he? ;) But the last line of the last drabble just killed me.
Koneikaa66 chapter 11 . 6/20/2009
The more I read of that story, the more I like it. Thanks for sharing these four&their story with us.
the grimm cow orker chapter 11 . 6/18/2009
It was really cute, seeing the trip from all four points of view. I really like Kevin and Lys' point of view is funny.

I'm also looking forward to meeting Ryan's sisters. Maybe the switching views? I kind of want to see what's going on in both of their heads.
CinderellaWithCombatBoots chapter 11 . 6/18/2009
Hey. I really like this chapter, but I've liked all of them. But it was a nice change to read what the kids are thinking. For some reason I kept confusing Kevin with Ryan and thinking Ryan was Kevin this chapter. Can't wait for more. Seriously, without a doubt this is one of the really good stories I smile when I get those stupid alert things these guys send. Best award ever ;] No, you'll get better haha.
kepteinen chapter 11 . 6/18/2009
Kevin's intense need to hide himself is killing me inside.

I personally think you should do the switching thing, or Daniel's POV. Though, of course, Ryan is awesome.
Aime Atem chapter 10 . 6/16/2009
I'm intrigued and eager for more. Also, slightly reminded of Kafka's "Metamorphosis," although I can't figure out why.
Orio K chapter 10 . 6/10/2009
Yay, another Daniel chapter! Poor guy. I feel so bad for him.

I can't wait to get inside Kevin's head. And I bet Lys will be cute. D
bookaholic13 chapter 7 . 6/10/2009
nice :p
kepteinen chapter 10 . 6/9/2009
Oh Daniel. You really portrayed how broken he was by Michelle in this chapter - and you did it well.
68 | « Prev Page 1 2 3 4 .. Last Next »