Reviews for Don't Fall For The Players
Nelsonstudenthigh09 chapter 31 . 2/22/2012
I am so excited to read more and I absolutely love your book I can't wait to read more please update :)
Kristen196 chapter 31 . 2/22/2012
You should have added another part to it. Lol. But that's me being too greedy. I like how the plot is moving realistically slow, its good. But I just want to rush to the last chapter (you have a lot of pressure on you to make it wonderful!)

But as always, good chapter. Although I was a tad bit disappointed in the length and the lack of juicyness. Haha. Love how Max is okay with them! And please don't let Jackson be a problem! I hate him. Asshole. Anyway! Can't wait until the next chapter (this story is the only reason I even check my email. Lol) make it soon! :-)
Saraco chapter 31 . 2/22/2012
I like when the chapter ends happy, keep it up :)
Smartgirl94 chapter 31 . 2/21/2012
They better talk this out. Please update soon :D
Esperanza12 chapter 30 . 2/19/2012
I seriously love this story. you are an amazing writer. Please update soon! I can't wait!
Forbidden Child Of Artemis chapter 30 . 2/16/2012
I love this story lol u should be an author of a book or make this a book lol cause this is good and I mean really good lol I got so attached to the characters that when they cried I was crying too especially reine (sorry for miss spelled names) and I am kinda mad that Colton won't come out and say that he loves her cause. Clearly he does lol just won't admitt it . (I wanna slap him ) so is this the end cause I really wanna read more I was so addicted I couldn't stop to even review sorry I just kept pressing the next chapter button. And now that there's nothing to click on I'm bored lol so keep on writing and I'm looking forward to the other stories you promised!lol
Coolbeansandbananas chapter 30 . 2/13/2012
It's really good! Can't wait for the next update!
supernatural-loverfreak chapter 30 . 2/12/2012
I absolutely love this story! I think you should do that short story in between the two others. This story has become one of my favs. :) cant wait till the next chapter, you're doing a great job in wrighting!
reader25 chapter 30 . 2/9/2012
Loved it and love these characters
LunarRaven13 chapter 30 . 2/9/2012
Okay, so I read your story when you first released it, god, two years ago but I didn't follow it. I found it again and am so glad I did. I love the story, I really do. I hope you continue writing and I'm sorry that I was stupid and didn't follow your story when it first started.
EMoTiONSz91 chapter 30 . 2/8/2012
I loved this chapter. I am going to miss it but I love that you will be writing a short story. I hope that Colton and Tenley are happy and that the 'I love you' comes from both soon :)
Kristen196 chapter 30 . 2/8/2012
Omg u are soooooo mean! How dare you leave us hanging like that! Rude, rude, rude! I really cannot wait until the next chapter! I adore this story! Thank you for updating!
LeweBecki chapter 30 . 2/8/2012
AWESOME chapter :) loved it!
Geekchick chapter 30 . 2/8/2012
Loved it! And i love the idea of the story about raine, but will it be her all grown up or what?
Nelsonstudenthigh09 chapter 30 . 2/8/2012
Such a good chapter please continue I want to read more of them haha end this story well :) thanks
702 | « Prev Page 1 .. 6 13 14 15 16 17 18 19 26 .. Last Next »