Reviews for Dense is to You, as Male is to Boy
TheLittleStar chapter 21 . 5/29/2011
I started this story hours ago, and sat here reading it all the way to the end. I'd just like to say that I'm amazed with your character's development, and really glad that you wrote this story and posted it up. I absolutely love Reese and Carson, but the tense relationship of Liam and Madeline is extremely appealing. Thanks for this work! Please keep updating!
Cassie chapter 21 . 5/23/2011
Gah! This story is absolutely fantastic! I love your portrayal of Liam and Madeline's relationship, plus all the tension and build-up with Reese and Carson. Reese actually reminds me if my boyfriend, so when I read this it's kinda like reading about us, haha. I love how long your story is, and how the quality is absolutely top notch (with use of descriptive verbs and actions and scenery and whatnot ;D) Great job! I can't wait to read the next chapter when you finish writing it and publish it. I recommended this to my boyfriend to read!
DofD chapter 20 . 5/21/2011
Love them love them love them Love them love them love them Love them love them love them... this can go on for hours.
Angelxoxo13 chapter 21 . 5/20/2011
Aha! Bets! Kids nowadays~ ;)
Angelxoxo13 chapter 19 . 5/20/2011
Awww~ wait. Just wait a sec... YES, FINALLY! Finally he take that step. Geez! Both of them are too dense!
Angelxoxo13 chapter 18 . 5/20/2011
No~ Heartbroken. :'(
Angelxoxo13 chapter 10 . 5/20/2011
I think I might have read this story before, hmmm, but obviously I forgot bout the plot lines. :-/
DofD chapter 19 . 5/19/2011
DofD chapter 18 . 5/19/2011
Angelxoxo13 chapter 3 . 5/19/2011
If this girl is Carson, doesn't Reece drop hints for her years before? I know he into her but can't she get too oblivious. And this Kara..and Landon. Things get too complicated. And btw I hate fp new look. I want to write since yesterday. Urgh. Lol. And I doesnt like Tom and Mark. I know being man eventhough they're close friends secretly they despice their friend. :-/
Angelxoxo13 chapter 2 . 5/19/2011
Things get better. Nice. ;)
Angelxoxo13 chapter 1 . 5/19/2011
I...guess the girl is Carson, right? Typical, when you read a story like this. Predictable. But I do enjoy this.
DofD chapter 17 . 5/19/2011
Yeyeyeyeyeyeyeyeyeyey! that's not even close to how excited I am.
DofD chapter 16 . 5/19/2011
Ahhh sweet sweet irony.
DofD chapter 15 . 5/19/2011
I can't believe he socked him... actually yeah, I can. It's Reece.
1,191 | « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13 14 15 16 23 .. Last Next »