Reviews for Blogging Life
Mandisaurusrexx chapter 38 . 2/11/2011
Rumplestiltskin definetly gets points for having an awesome name :D I'm also glad you actually liked this fairtytale lol
Bob-The-Rock chapter 38 . 2/11/2011
IT'S A JOB? DOES THAT MEAN YOU GET PAID? whoah...

I'm gonna post up a story, man! even if it IS child labour...i wanna some money...

yah, i gots nothing against the kid. except for the fact that newborns are hideous. It's funny how mothers hold their newborn baby in their arms and are all like 'what a beautiful baby'. Really, woman, it's wrinkly and pink and it can't open its eyes. Case closed.

But it's so innocent. so I agree with putting it first on the list.

The traveller dude is awesome, too. Do you think he's been to Egypt before?

I HATE THE GIRL'S DAD! HE'S SUCH A BITCH! wait, is that starred out? Well, I just called him a B-I-T-C-H, kay? everyone, you all know he is one...

Let's see, PMd...hm...could stand for Pirate man's daughter...Pretty mangy dingbat. wait, where did that come from? Oh well...

I forgots to tell you in the last review, but I looked up the book you were talking about. It's actually called 'A curse dark as Gold'. They DO have it at my local library, but it's onloan at the moment. Both of them (yes, there are two). I'll try and snatch one when it's returned, okay? and see if you can go yourself, as well. It's pretty close to the school...

The book sounds awesome. I'm reading it after you.

well, that's about it for now.

BYEZ!
Bob-The-Rock chapter 37 . 2/11/2011
MUAHAHAHAHAHAHAHA! Woman, you're so damn AWESOME.

i like your logic at the beginning. Yes, that makes perfect sense. his daughter can spin straw into gold, and they are poor. lovely.

the girl's dad is a bastard. what kind of dad does that? if she cant spin it into gold, she dies. how nice. doesn't her dad ever question the fact that as far as he knows, she can't spin straw into gold? Noo...

how convenient. she has nothing on her except for her neclace, ring, and the clotehrs on her back.

...

WAIT A SECOND! EWW! SHE COULD'VE GIVEN HIM HER DRESS! AHAHAHAHA!

but still, what kind of sick woman would give away their first born to some random midget? SICKOS!

wow, imagine Mrs. PMd had a kid just so she could give it to the midget...traumatising, much?

HAHA! GIVE ME WHAT YOU PROMISED ME! THATS PRICELESS! wait, couldnt she have just agreed to give him some gold AFTER she gets married to the king and gets rich? silly woman...

so, stuff happens, and - WHAT?

THE RUMPELSTILTSKIN DUDE IS PLANNING ON EATING THE BABY? THE BASTARD! THE CANNIBAL! WTF IS THAT ABOUT? COULDN'T HE HAVE STOLEN SOME OTHER BABY?

really, what the hell happened to kindness these days? couldn't he have just helped a pretty lady NOT die and then go on with his life?

I hate the dude's logic.

okay, the story's over now. But I just wanna ask, since the king is all greedy and that, wouldn't he have asked Mrs. PMd to spin him some more gold? and then found out she couldn't?

FOOD FOR THOUGHT.

Bye for now!

off to read and review the next chappie, la la la!

Review - END!
Bob-The-Rock chapter 36 . 2/9/2011
YESH! I AM READING THE POWDER MINKEY BOOK! T'is very awesome.

wow. are you happy or sad that your arabic teacher doesnt teach you anything?

so...after the fairytales, are you gonna do something else?

OH NOES! HOW CAN YOU NOT BE SITTING ON A SQUISHY COUCH? I LUV SQUISHY COUCHES!

haha, i liked that silas quote. he's awesome, too.

oh yeah, cos i cant be stuffed meessaging you now, i have a bunch of badge designs on my usb, kay? in case you want some...

and im only giving you one badge. im keeping the rest for my own selfish needs...
Lina A chapter 19 . 2/8/2011
WHAT? OK, the version I read is slightly more believable than yours. In the one I read, Snow White is resurrected by the prince's kiss, kinda like in Sleeping Beauty or something.

But i'm sorry, the version you watched/read is ridiculous. The apple came back out? What? Was it lodged in her throat? THERE IS NOT ENOUGH INFORMACIONES. If it was not, I do not see how else it could come back out short of her puking it back up. Also, even if it WAS in her throat:

a. the force of the casket hitting the ground would not be enough to unlodge apples from throats.

b. wouldn't her mouth be CLOSED? i mean, i don't know about you, but i wouldn't leave a dead person's mouth hanging open. so even if the apple unlodged itself, the mouth would be CLOSED, which means the apple would still be in her mouth. and she would still be dead.

Also, the part at the end was not in the version I read. I also happen to think that part is ridiculous. Hello? Couldn't she just jump into a fountain or something and let the shoes cool down? Or even, TAKE THEM OFF? GASP.

Also, as another point. why the fu do they have iron dance shoes anyway? gosh those must be uncomfortable.

Sorry for kinda copying the theme of your review (ie. hate-rant on Snow White) but I could not keep these comments to myself.
Bob-The-Rock chapter 35 . 2/6/2011
ooh, im gonna look up those powdre monkey books...

YOU COPIED ME! well, i DID do the anbu tattoo with henna before. YOU COPIED ME!

thats okay, im not really angry.

you're so lucky to have missed out on school. you lucky thing.

YOU'RE STILL A SHORT LITTLE GIRL!

sorry about that. i was just kinda pissed. but admit it, you aren't vertically challenged OR fun sized. you're short. plain and simple.

okay, im ranting now.

CYA PEEPS!
Bob-The-Rock chapter 34 . 2/3/2011
NU! SCHOOL! HJGAGJHYGSA!

ahem. well, it wasnt THAT bad today. but they spent the WHOLE TWO FIRST PERIODS EXPLAINING RULES! seriously, wat the hell? WEVE BEEN AT THE SCHOOL SINCE PREP!

i feel depressed...damn those random spells of depression...
Mandisaurus-rex chapter 34 . 2/3/2011
:-d AHH! Thats amazing! I love the lickytonguey face! Aw :( Good luck with school, (again)! :D
Wen2 'Yokkun chapter 34 . 2/3/2011
oh girl, I LOLed three times alog this story. Thank ye all Cindy, Whitey, Idioty, and ehm...Rapey.

Just one question : Rapey has twins, right ? Who's the father ? :P
Wen2 'Yokkun chapter 19 . 2/3/2011
Thank you, dear DR (dragon rider, not doctor, duh), you have assured me that inserting witty comments into stupid fairytales won't make your sister (or brother maybe) do the 'School Life' manga thingie for you. Let's see... what fairytale can I use ? *evil smile*
Bob-The-Rock chapter 33 . 2/1/2011
...cant wait to see you, too.

my sis is starting school tomorrow. shes all excited, but she wanted to start today and was all like: NO! THURSDAY IS STUPID! I WANNA GO TODAY!

she even started crying.

is the squishy chair comfortable?
Mandisaurus-rex chapter 33 . 2/1/2011
You know what's funny? xD You posted this at 5:44pm February 1st my time! That's insane that we're like 18 hours apart almost! Anyways, AHH! SCHOOL! My first day back was today...bleh. Good luck on Friday! :)
Bob-The-Rock chapter 32 . 1/30/2011
OMIGOD! I JUST REALISED SOMETHING!

When the prince proposed, she thought 'He's young, and beautiful, and better than mother Gothel'

seriously, wat the hell? of COURSE he's better than 'Mother Gothel'. What, you were planning on marrying her instead?

Oh, and when you were doing the best to worst characters, in Gothel's part you said she used Rapunzel's rope as hair. I think you mean hair as rope, am I right?

and about Rapunzel's real mother, she was gonna die if she didnt have the plant. this is not true. isnt it kinda the opposite, that some plant may kill you if you eat them? just saying.
Bob-The-Rock chapter 31 . 1/30/2011
SHE WAS PREGGERS? WHAT THE FREAKING HELL? ISNT THIS SHIT MEANT FOR KIDS? HOW INAPPROPRIATE! I DEMAND A...a...a refund? oh wait, i didnt buy the book. but really guys, what the hell?

hehe, yeah, i got the hatchet reference. i wish the moose got him.

the prince tried committing suicide? and didnt succeed? WHY? WHY, I ASK YOU, WHY?

okay. this story sucks. bad.
Bob-The-Rock chapter 30 . 1/30/2011
Yes, im so awesome. This shall be my 48th review, and your 100th review. WHOOPEE!

And good for you on still being alive. But if you died, thenthe world wouldve been a much bett place...

...okay, i didnt mean that. Fowgive me? Oh well, off to review and rread the next two chappies. Cya!
315 | « Prev Page 1 .. 8 15 16 17 18 19 20 .. Last Next »