Reviews for In His Arms She Fell
Romantically Hopeless chapter 31 . 10/7/2012
OMG OMG OMG! I'm really happy that Keith FINALLY found out. It was time for Lila to stop being so weepy over the whole thing! Victor is an absolute ass. I really absolutely detest his character. Please update soon! I really want to know how Keith reacts! I hope he beats Victor up badly...
silver.trees chapter 31 . 10/1/2012
is it bad that i'm still rooting for Victor? i really want him to have his happy ending. and brilliant work as always
Wandering Reader chapter 31 . 9/30/2012
Don't you dare not make Keith and Lila end up together! hahaha!
Seriously, that was a good chapter! I love Frnaklin for having the courage to be an asshole. He's my second favotire for this story...as much as I hated what he and Lila were doing to Keith (hiding the truth)...I can't blame them. Once you are in the real situation you might do worse than Lila. These scenes are example how life is unfair!

I'm still having my hopes for these two to end up...I need a happy ending since we are already living in a very chaotic world :P
renegade01 chapter 31 . 9/30/2012
holy crap... dude that was awesome! i have more to say as usual but its so late and I have to get up early. i love the scenes so far, victor snidely hinting it to Keith when he first comes back (the sneak!), Lila's anxiety and guilt, and how Keith somehow appears to have redeemed himself and won us over. I did guess she was pregnant but I did not anticipate the miscarriage all in one chapter. the truth coming out at another big bash is predictable but I like the way you've done it and how its not a huge scene in front of everyone. can't wait for more ;)
Spacy-Book-Nerd chapter 31 . 9/30/2012
I don't know whether to feel terrified or extremely happy, it's kind of like HORRAY! Keith finally knows but then there is a moment of dread as it sinks in the Keith finally knows and I really don't know what is going to happen now. I really, really, really, really hope things get better now
Guest chapter 31 . 9/29/2012
oh come on, you can't leave it like that! :(

ah well, at least you know you've written a good story when you can get readers pissed off at a cliffhanger.
nicole7579 chapter 31 . 9/29/2012
AHHHHH THANK GOODNESS. wtf is with Victor blackmailing Lila to sleep with him AGAIN? I hope Keith knocks his sorry ass out. and I'm glad keith heard because I'm sure Lila would be weak (again) and sleep with Victor just to stay in her little fairytale land. Like I said before, i don't really care if keith and lila end up together in this story. I would actually prefer for them to stay apart. Victor needs to have his life ruined and for Franklin to be fired...or to grovel to the end of time.
I have no words for how weak lila is...and the fact that she let keith cry over a baby that probably wasn't his was so low. and i'm still not over the fact that she let him believe that everything in the last few weeks was his fault. argghhhhhh update like tomorrow. okay? okay. i'm not above bribes for next chapters :)
btw what's the rest of the story look like...are we close to the end?
Kels chapter 31 . 9/29/2012
Omg! Omg! Please hurry up and post the next chapter! Amaaazinggg!
dp2 chapter 31 . 9/28/2012
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...omg i can believe it poor keith...please dont take too much time updating!
leanna chapter 31 . 9/28/2012
Ugh. I can't even feel bad for Lila.

Hopefully, they can work this out...Maybe...
MuffinsRoxSox chapter 31 . 9/28/2012
OH MY DAMN. I hate that stupid son of a bitch Victor! Why can't he just admit defeat?! Lila doesn't live him and she never will! MOVE ON!

I'm kind of relieved that Keith overheard. On one hand, I know that Lila loves Keith, and she doesn't wasn't to sleep with Victor, but who knows if she would have had the strength to face Keith.

Ugh. I think everyone in this story has a bit of asshole and dumbass sprinkled in them. Victor has pretty big helpings of both. Lila has a lot of dumbass. Keith has asshole and not as much dumbass.

Your cliffhangers are... They kill me. I hate waiting. UGH.
IridescentSoul chapter 31 . 9/28/2012
oh..my...gosh...well everything comes back in full circle so...yeah can't say i didn't see this coming. victor is such a dick. bleeehhh. hope you update soon so you don't leave us hanging...please.
rosieroo chapter 31 . 9/28/2012
OH MY GOD WORST CLIFFHANGER EVER! I'm so glad that it's finally out there but now I'm at the edge of my seat waiting for the next chapter! Great chapter as well!
fanaserie chapter 31 . 9/28/2012
OMG, I only hope that Keith will be able to forgive Lila, and that he will ruin Victor life. So please don't make us wait too much for the next update.
MCGonzalez chapter 31 . 9/28/2012
OMG what a great chapter wasn't expecting that, please update really soon, I got to know how Keith is going to react to this and how this story is going to continue unfolding. Great chapter!
459 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »