Reviews for Secret
FilipinoChick chapter 2 . 12/28/2011
Hey, quick question, although you can't answer because I'm anonymous. Ilicano or Tagalog?

Because most of my family can speak both and I get them confused. (American girl with a Filipino family...)

My spelling is crap. Love your story.
Jensen Rose chapter 3 . 12/12/2011
Like I tweeted, I'm not really good at this. So you'll have to forgive the trite crap I pass off as a review.

I like the development, splashes of local color (did I mention I can just imagine the airport bathroom scene because, I don't know, I think I've been in the same one? Haha.), and your very powerful verbs. :) I could seriously learn a thing or two from this. Nothing was redundant or divergent to the flow of the entire story, none of that kilometric description crap that just totally interrupts the moment.

Finally, since we're talking favorite lines, here's mine:

"No one was following anyone to Nikki's."

Cheers.
Kim chapter 3 . 12/11/2011
Sexy but intelligent at the same time. It actually had a storyline! I liked the fact that her name was never mentioned. Coincidence?
nutsandbolts chapter 1 . 10/7/2011
I knew that the bittersweet ending is gonna come and yet I still read it up to the end. I really hate it when main characters choose the secure and steady thing/life/person instead of following what their hearts/guts say, I mean you only live once, might as well embrace all the things that makes you happy, I would not want to die disappointed and unfulfilled. At times like that where you have to choose, sometimes it's good to just say "TANGINA THIS!" :))
my poor toaster chapter 3 . 8/30/2011
:D...

That is all.
Robin Leigh chapter 1 . 8/30/2011
I don't usually review the M-stuff I read (since I'm not supposed to be reading them, anyway), but seeing as you're a Pinay and you reviewed one of mine, well, I don't want to miss the chance to tell you that you're pretty cool at writing and that your use of local color (something I wish I could do more) is clever. :) I hope to see more work from you. :D
ReadingForKicks chapter 1 . 8/28/2011
I really like this story, although i was abit confused in the third part, when its mention she loves/d jeremy? I know they had heaps of chemistry but love wasnt ever mentioned in the first part! But i think she should of ended up with jeremey lol!

But other then that i liked how you sectioned off the parts with the deffinitions of words and such, it was a very good read i kinda wanted it to be longer though because i enjoyed it so much

Much love xx
Kuso.Girl chapter 3 . 8/28/2011
Fantastically written. Exactly what I was looking for. I could feel everything as if I was watching a movie instead of reading text. I enjoyed it very, very much.
foxyricanlady chapter 2 . 8/13/2011
it says the it complet but i hope not cause you ar a great writer and it feels like they still have unfinish business i hope for more soon
Kcoarra chapter 2 . 8/13/2011
Awwwww why does it have to be over :( I really enjoyed this short story you should continue it!
Bitch Witch chapter 1 . 8/9/2011
Hmmm... nice story.. is it fiction? lol! you have a future in being an erotic literature writer. I can even give you some stuffs to write about.. hahaha! Keep it up gf, and msg me when you added new ones.
DofD chapter 1 . 8/7/2011
Wow... wow! Please post the second part soon.
preppychiq03 chapter 1 . 8/2/2011
Awesome. its like flaw but a whole different setting. i was lurking around your profile to see if you updated Silver tie. but i ended up reading this. ;)
foxyricanlady chapter 1 . 8/2/2011
great start. but why so short? please update soon