Reviews for Reverse Happy Ending
Marissa Abas chapter 1 . 1/10
i loveeeeee this story so much !
Author, please finish it! pls pls pls...

Let her end up with James Sterling
The chemistry so damn great
Guest chapter 17 . 1/9
Please update
Beautiful story n best ever
Claire n james
Author if u read this pls pls pls update
pastelcolors chapter 17 . 12/23/2016
So I was scrolling through my old followed stories and I came across this one and remember really loving it. So I reread it and let me just say that IT IS SO GOOD. This is story is just really captivating and satisfying to read, I just love it a lot okay ahhh. A couple things I don't totally love is how the girls are all catty and depicted as "slutty" (at least in Claire's pov) and the fact that James (he's an idiot but I lowkey love him) bullied Claire essentially her entire life, says he loves her, then later ignores her for a month. What kind of dick move? In a way, he redeems himself, but everytime Claire gets a flashback to when he bullies her, my heart hurts and I want to push that asswipe off a cliff. Cedric kind of just toys with Claire, but I appreciate him. And Luisa has only been in one chapter but omg my honey! I love her already and I'm the tiniest bit upset about how I'll never know the whole situation between Cedric and Luisa. Overall, every chapter leaves me wanting more and I find the main three characters super likeable.
I know that it's very very very very unlikely that you will ever update or even check back on fictionpress, but I just want you to know how much I love this story, how much you should update it, and how I will settle with the idea that Claire ends up with James. :)
Guest chapter 17 . 12/14/2013
Hey! New reader here and I'm lovin in ;)
lalaboom chapter 17 . 11/3/2013
Hi! I just started reading this story yesterday and I have to say that i really like it! It's really inserting and well written. Can't wait to see what happens next, i hope you update soon! :)
Guest chapter 17 . 7/17/2013
Love it
Guest chapter 17 . 7/17/2013
I love it
Princess Wanderer chapter 17 . 6/30/2013
MORE PLEASE!
Bibliophilesunite chapter 17 . 6/19/2013
Love love love this story!
EmeraldLily chapter 17 . 6/15/2013
Yay, an update! :) There's definitely more plot twists now, but I can't help but be intrigued. Straight up romance is getting kind of boring, so yours is like a breath of fresh air. Though I kind of start hyperventilating whenever I read your work... Ahem. I really liked this chapter. :) And Luisa seems nice, will she be in more chapters? Also, thank you so much! I had a lot of fun. :)
marginal-utility chapter 17 . 6/15/2013
Cedric and James would make a great Clarissa and Edmund. ::)
All For Jesus chapter 17 . 6/10/2013
Love it!
Queen of Blue Hearts chapter 5 . 6/10/2013
Why is she so evil? I mean, I know he was mean to her and all but, come on! Even if someone was mean to me, I would still care enough to not scream at them while they were currently sick. Especially if they had apologised to me before!

I like this story though
mylittleprincess chapter 17 . 6/9/2013
YAY! you update more please.
Derpina96 chapter 16 . 6/8/2013
wow i like this story keep writing and i'll keep following
213 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »