Reviews for Different World
Nyx'sReincarnation chapter 19 . 6/3/2012
the chapter was good despite what you think. At least you got to write around exam time. I'm apparently not allowed to write... or read... pretty much, I'm not allowed to do anything but study. Your writing skills are still intact in my opinion.

Tarah xXx
The Bald Fiasco chapter 4 . 6/2/2012
ONLY ONE REVIEW PER CHAPTER! MAANE KI EISHOBER?

O well, i guess this shall have to serve as the proper review of both chapters 3 and 4...here goes!

Chapter 3...

WOW! WOW! CLIFFHANGERS MUCH! you are good man, seriously good. Great character intro with Jess, with her snobbish parents and her fiesty with a dash of talkative attitude and all, and REALLY good action...heck, my brain was even giving it a background score! CANT WAIT TO READ MORE ABOUT JESS! Also, more unanswered questions, so YAAAAY!

Not much to say about the Hope and Kevin part though, nothing really happens...cept: "Hope…they are not even your biological parents…" DAFUQ? 0.0 i mean, is that a part of his powers or is he just a plain old stalker? if its the latter, he gives old Sunshine a run for his money ANYDAY!

Now for Chapter 4!

I'll go off on a limb here and say...Jared Padalecki?

Wow, good chapter. Nice, long, slow, very...personal, although we didnt get to know much about Jared. Gwen on the other hand, i like her! Feisty one that! and a water-bender too! D not that Jared has any less cool a power...teleportation! What i wudnt give to teleport to Aus and back every now and then!

im getting side tracked again! Nice chemistry between Gwen and Jared, with Gwen all tough on the outside and insecure inside...Gwen, i like the name...sounds nice...

But i must say, are the final couples gonna be the same as the pairs you are introducing the characters in? Cause then the romantic part of the story will kinda fall short...i mean, the only one who isnt in a pair yet is Jess, speaking of which, this Joshua guy, interesting character...do every one of these pple have a mentor person? Cause that is sooooooooo lorien Legacy (sorry if i quote that a bit too much!)

So so far, aside from the creepy similarites with I AM NUMBER 4, BRILLIANT job! Cant wait to get a copy of your first published novel!

Anyway's its 4o'clock, and i really must get to sleep now! Now that you got me hooked, you can be sure to find my reviews every once in a while!

Goodnight! Sleep Tight! And dont let ur lil bro bite!
The Bald Fiasco chapter 3 . 6/2/2012
Also, i forgot in my last review...KEVIN'S POWER IS EPIC!

and Hope is HOT! interpret as you will

D
The Bald Fiasco chapter 2 . 6/2/2012
ok...so far...pretty darn good. I like Hope, nice chick she is...and Kevin seems cooler as i keep reading.

All in all, good first chapter! Keep this up!

Although i must say, this 8 pple thing seems kinda Lorien Legacies (I AM NUMBER 4) to me...but then again, considering how crap the idea was pulled off in the book, im POSITIVE you'll do a better job! these kids arent aliens, so yea...

Still no answers to any of our questions, with more questions popping up, so yea, good start!

*clicks NEXT*
The Bald Fiasco chapter 1 . 6/2/2012
WOW! WOW! I can't believe I was dilly dallying to read this! The IDIOT i am! This is epic shit man...seriously epic shit! Way to go...mystery, suspense you've got it all covered in this one tiny prologue...

Now for Chapter 1!

D

Sorry i didnt read this earlier! (
Elizabeth Drake chapter 18 . 5/18/2012
Completely and utterly amazing. I need to read more of the story and I love it. I am also I awe of how you made it so I know all EIGHT characters. Seriously I am rubbish with names and stuff.
Carmel March chapter 18 . 5/18/2012
This might have been my favourite chapter so far. SO CUTE! I loved Evan and Jess and Kevin and Hope.

You made my day with this chapter :)

Have a great weekend!
Nyx'sReincarnation chapter 18 . 5/17/2012
great chapter!

Nice cliffie!

Update soon

Tarah xXx
chipmunk chapter 18 . 5/17/2012
OMY HOLY FRIKKN GAWD! BEST. CHAPTER. EVER! I'm with lethal, update for the love of god! FAST!
Lethaldoze chapter 18 . 5/17/2012
LUUURRRVVVED THE LENGTH OF THE CHAPTER! You should do longs chapters like this more often!

Oh yeah, I'm crazy! Thought u already knew that! haha!

Nate saying he's going nowhere near Lea's brother was funny! He shouldn't! Seeing as how Ivan might kill him!

Fred was getting negative vibes from Jared! Was it because his mate was with jared and everything?

Anyway when they are introduced as brothers i cracked up so bad! Total chaos between them man! LOL!

Oh so Kevin and Evan doesn't have their families either? Sad! And i felt bad for Gwen. Koto hope niye ashchilo bechari.

My name is Hannibal," he said...I laughed so hard at this! That name just knows how to make me laugh! It's so funny! Don't ask me why I just find it funny! :P

Kevin and Hope were the cutest in this chapter! And they are finally together! I loved the part where Hope keeps talking like such a bachal and Kevin kisses her to shut her up!

Evan and Jess was cute too! THANK YOUUUUUU! cute cute cute!

MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE! MORE!

THE WHOLE CONVERSATION BETWEEN THEM WAS CUTE! NOT CORNY BUT PPL GET THE HINT! AND THERE WAS HUMOR TOO!

SORRY ABOUT THE CAPS LOCK BUT I AM JUST SO EXCITED ABOUT THE WHOLE EVAN AND JESS THING! I should stop now!

Now Fiona! She's here! Lexi is getting sooo on my nerves! Hate her! Fred...awww he went to get Fiona! The guy can be sweet when he wants no? Love him! He's one of my favorites among the eight!

UPDATE! UPDATE! UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

UPDATE!

SOOOOOONNNN!

Pretty long review no?

Cheers! XD
Lethaldoze XD chapter 17 . 5/16/2012
UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!UPDATE!
Carmel March chapter 17 . 5/14/2012
No chapter of this story could ever be too long. Make them 100 pages long. 200 pages, even. That would be amazing.

As usual, I loved this chapter and I am really really looking forward to the next chapter!
Nyx'sReincarnation chapter 17 . 5/13/2012
great chapter!

I don't know why I'm giving you this idea... it's actually really bad... but you should do more cliffies!

Tarah xxx
chipmunk chapter 17 . 5/13/2012
still, evan is frikkn rainbow man. ok, so, ''Meanwhile, Fred was looking calm, but inside he was freaking out. It wasn't the fire that was really bothering him. It was the fact that he couldn't do anything at all to help the situation.'' control freak much? and this, ''"Yea. You did. I could literally feel that we were in some sort of ball of safety. Did that sound weird?"

"Not weirder than what I would have probably described it as," Evan said.'' lmao! and jess being supercool again, yay! yeah, she's such a pixie! XD ending, was cool! ''She wondered how Fred would be like.'' oooh!
chipmunk chapter 16 . 5/13/2012
what is with hope and being scared shitless of fire? weeak! but omg holy moly! "Miss Puny Pixie…" hahaha! lmao! and seriously man, how are you getting every chapter to end in a cliffhanger? well, least you updated real fast this time! on to the next chp!
109 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »