Reviews for Jordan Miller
Blackbird1 chapter 10 . 6/20/2012
Haha, please update with the next chapter! If I'm definetly going to like it, I want to read it ASAP!:)
michiskippi chapter 10 . 6/19/2012
Poor Grant :( Please update soon! And if you have time, please update Anthony Tyler Moore! :D
funnechick chapter 10 . 6/19/2012
Aww...Grant's in serious trouble (overdosing so young can't be a good omen for the future), Jordan's taking his anger out on the person who least deserves it, and Emma gets the terrible treatment.

I'm so glad you said we're going to like the next chapter. Happy times coming, maybe?
bookppl93 chapter 10 . 6/19/2012
Update :3
JJsMommy29 chapter 10 . 6/19/2012
i think he was being hateful towards her but i also understand that he is worried more about his friend right now then anything else but can't wait to see what happens next so update soon
Chola13 chapter 10 . 6/19/2012
Awww, but ouch he is being a little mean. however he is allowed them, ocasionally lol x great chapter please update soon!"
fangirlnostalgia chapter 10 . 6/19/2012
awesome chapter :) love it! update soon ;D
Chola13 chapter 9 . 6/17/2012
OMG! Update needed please!
Chola13 chapter 8 . 6/17/2012
hmm is Lisa out to get him or is she genuine? hmmm xx love this chapter and i especially love Alexis, she reminds we way to much of me lol xx
Chola13 chapter 7 . 6/17/2012
Awww, her nephew is sooo sweet he is so cute! And the ending was just perfect. :)
Chola13 chapter 6 . 6/17/2012
This is now on alert, i cant believe i didnt notice all the chapters! i loved this chapter, it made me smile but the ending had me partially hating Jordan, next chapter i go x
dharney-barney chapter 9 . 6/5/2012
omg i love this story please please plerase i'm begging you right more. i'm hooked, what's wrong with Jordan why is he sad, omg i would love to be in her position. i love this story
Viola Preston chapter 5 . 6/4/2012
This is great! Keep writing! :)
Forlorn-ember chapter 9 . 6/3/2012
Well... I wasn't expecting that!
fangirlnostalgia chapter 9 . 6/3/2012
things just got intense ;) i wonder how both of them are gonna feel in the morning! update soon!
120 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »