Reviews for Here With Me
FireIceandPoison chapter 53 . 11/16/2014
aww she's safe and sound. woo!
PencilsCameras chapter 53 . 11/15/2014
I like it.
StarrySky7267 chapter 53 . 11/15/2014
Oh great, now they are official. :D
This chapter is fun to read; I'm glad that Leah finally finds the rest of the group. I was scared for awhile. XD
Although I hope you'd update soon, I know how the exams and school stuff are like. 030.
Still in love with this story
StarrySky7267 chapter 52 . 10/5/2014
Sorry I was going to read this earlier but school happened so yeah. Anyway, dat cliffie though. Please update soon! These people sure are awesome and I'd like to read more about them. :D
FireIceandPoison chapter 52 . 10/3/2014
oh freaking crap. MORE PLEASE!
deliriousdreams chapter 52 . 10/3/2014
Awww love luke, I just hope they will tell everyone soon.
Hahahaha Leah ! Can't wait to see where that bus is taking her to.
Update soon, loved it
MysteriousNerdness-07 chapter 51 . 9/21/2014
*squee* I live for the fluff... *glomps Leah and Luke* No matter how it takes for you to update, as long as you update I'M FINE :D
StarrySky7267 chapter 51 . 9/20/2014
This is cute :3 and Cody is just so funny XD I guess having a friend like Cody would be really good
Update sooooon
FireIceandPoison chapter 51 . 9/19/2014
just aw.

so damn cute!

i wonder what kinda shiz is gonna go down in that private bedroom of theirs huh? lol sorry I'm slightly perverted. oops
deliriousdreams chapter 51 . 9/19/2014
Hahahaha Cody reminds me of a friend of mine !:D
And Luke is so me when it comes to his temper.
Anyway, Luke and Leah are too cute I can't even.
This is getting more and more adorable!

Uuuh you have Twitter !
Pamzdee chapter 50 . 9/13/2014
Hmmm wat an amazing story!u knw i was lyk used to hate this gal Paige,buh now ,m-m!um so so in love with her. ..and,OMG,TELL ME SOMETHING MORE ABOUT THIS GUYS;leah and Luke,damn!they are so,lyk,always hdamn happy...and ey,dts really a great change on Luke's ..
MysteriousNerdness-07 chapter 50 . 9/13/2014
I don't have any critiques... Or remarks... I'm just happy with all that is going on in the story. :D
I'm dead tired but finally checking my email for updates.
L2 is adorable as always. Ethan's still kind of a jerk. Yadda yadda yadda.
DawnQuest23361 chapter 50 . 9/13/2014
Too much fluff.
Me wants more drama! I still hate Leah. I will ALWAYS hate Leah.
DawnQuest23361 chapter 47 . 9/13/2014
1) Leah is a bitch!
2) JUST MAKE LUKE AND ETHAN END UP TOGETHER! THEY'LL HAVE A GREAT CHEMISTRY AND THEIR STORY WILL HAVE A GREAT PUNCH! (ha pun.) AND THEYRE BOTH GOOD GUYS GETTING SCREWED OVER BY LEAH WHICH PROVES STATEMENT ONE! JUST STOP MESSING MY LIFE ALREADY. UGH!
DawnQuest23361 chapter 28 . 9/13/2014
I am so fucking serious, just let Luke and Ethan get together and all our problems will be over.
OMG, did I just cuss. But I never cuss... You're story is making me go crazy! O.o
277 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »