Reviews for Aftertaste
Tykeria chapter 1 . 4/25/2002
how it is that u r soooo amazing?
Missa chapter 1 . 12/21/2001
that's awesome.
Stega chapter 1 . 12/6/2001
This is really good. I gotta go check out some of your other stuff. Man I suck at reviews, but this is real good :D
CelestinaBunniSamanthaScarlettWhatever the hell u wanna call me chapter 1 . 11/29/2001
wonderful, as always...i want you to write cuz its so good but then i dunt cuz it makes me so jealous. damn you! j/k you're getting so much better...and i thought it was as good as it could be b4...but how can you be so depressed on and not on aim?
Aaron Mason chapter 1 . 11/28/2001
You've done it again. Yet another masterpeice. The dreadful consequences of our greatest mistakes leave a bitter aftertaste that is with us for what seems like an eternity. I feel where you're coming from.
shy chapter 1 . 11/27/2001
hm...ure definitely a good writer, even if most of it is agnst. love the mention of ice (if u dont get that now u never will). keep on writing.
miaow chapter 1 . 11/24/2001
if you don't know who dis ish, then you gots problems . anyway...i love this song! definitely goes as one of my faves _...i like the use of ice and blood...D [btw the email i tried to send you didn't work. did you change your email address?]
Max chapter 1 . 11/24/2001
I like the imagery used in this song. The whole link between taste and blood/pain and ice is very vivid yet still a bit nebulous. I like this song a lot, but maybe it's just cause of the mood I'm in.
Jess chapter 1 . 11/23/2001
Another great one...farf, you seriously have a talent for writing this kind of stuff. Someday when you're all big and famous, don't forget the little people who spent countless hours inspiring this work! umm...i mean your friends...yeah..anyway, you should really post that one about the farm animals...byez
Dan Laureno chapter 1 . 11/22/2001
whoa- sweet stuff... i like the whole theme of this one... everything from the, well, title to the song ;; Aftertaste. Right from the beginning it creates many mental images, which are expanded upon through the lyrics. i can definitely see this one as being a song. You have to write music for this one soon! then send me the mp3 or mayhap perform live? you know you wanna
Nan chapter 1 . 11/22/2001
I know what you mean. I hate it when I eat chocolate, and it leaves this bitter taste. But chocolate's sweet and you'd think it would stay that way the whole time but it doesn't! My mouth is always sour when I'm left with an aftertaste, unless I eat someting savory or if I drink orange juice. Good song, Ian. And yes, I know you were writing about experiences, not food.
Sopheri chapter 1 . 11/22/2001
*shiver* Reflecting can hurt lots. simple pleasures many times are sadly regretted. "I wipe the blood and tears away/To see a million angry eyes/I blind myself but I still hear/Another million tortured cries"
Suzanne chapter 1 . 11/22/2001
This song is really well written. THe writer expressed exactly how he was feeling in such descriptive words. keep it up.
Liandra Ice chapter 1 . 11/22/2001
o..m...g.. THE MUSIC WAS IN MY HEAD AGAIN! Then again maybe it was the hallucinations of the ice cream i ate for lunch... O well, either way, what more can i say? Visual descriptions, rhyming, beats, you've got eveyrthing pinned down as usual. Love it.