Reviews for Today is the day
iustus chapter 1 . 6/12/2004
HAppy now? I t hink I won't be able to type again for like... a billion years. My brain hurts!
laerai chapter 1 . 6/11/2004
I really liked it, although the fact that you wrote it for a friend on his birthday seems out of place... unless he is the sort of person that would appreciate a sentiment like that. I have friends that are deeply into the whole 'fear me' thing. It's short, but it packs a punch. There's an odd coding thing going on in the last sentence, though it doensn't make the poem any less understandable.
Soulist chapter 1 . 11/29/2003
Wow. Kinda dark but I like. I haven't reviewed your work in awhile and I'm sorry because I'm such a great fan of you and your work. Well I'm gonna go review more of your work!
~Soulist
NizzHobbit chapter 1 . 6/5/2003
That's kind of creepy for a birthday poem. It was supposed to be dark right? Right? Oh well, I still really like it. I think I WILL use it for my friend's birthday. Do you mind?

~Nizzy
kamikaze899 chapter 1 . 6/3/2003
nice one! short and sweet. did you really mean it though? btw, thanks for reviewing my poems! it made me really happy.. keep writing
Strange-Glowing-Cat-Elf chapter 1 . 5/30/2003
urm...odd...is your friend gothic or something? or is this a little teasing poem?
FrostFireChild chapter 1 . 5/30/2003
and here i thought u only did love poems. nice.
Craven chapter 1 . 5/29/2003
lol...i'm hoping you were joking around with your friend. i like the rhyme scheme tho.
Muslima chapter 1 . 5/27/2003
LOLz, today's my birthday!
starzstruck-1 chapter 1 . 5/18/2003
i figured i'd just wait till i read the rest, and i loved them all.