YAY FOR PURPLE II:

Argh-A-Lots Ancestors.

PLZ READ AND REVIEW AFTER YOU FINISH READING.. I will r/r back to ALL

Jimmy was cornered. Sir Argh-Quite-Sufficiently was moving in slowly, taking in every moment, as each second intensified the fear Jimmy felt. Suddenly, Jimmy moved his hand and out of his pocket pulled a banana. Sir Argh-Quite-Sufficiently recoiled, remembering his grandfathers demise at the hand of a lime.

So, they stood, deadlocked. Jimmy with his banana, and Sir Argh-Quite- Sufficiently with a weapon I probably should have made up earlier. "Oh what a sticky situation I have put myself in" said the author. "Hmm," he continued, "Maybe I should just make one up for the readers now. I think I shall, considering I made my mind up to ages ago, and this crap is just a filler because I know I can't make this story long enough."

So, with that, Sir Argh-Quite-Sufficiently gained two Uzis and a bazooka, with which he promptly blasted Jimmy out of the sky. Or so he thought! Unbeknownst to both of them, Jimmy was holding the magic banana of protection! So, he stabbed Sir Argh-Quite-Sufficiently with the tip, and then a found some lemon seeds, and used his magic banana to make them grow really fast, then he picked the biggest, juiciest one, slashed it open on four sides and JAMMED it through the cut in Sir Argh-Quite-Sufficiently's body. Sir Argh-Quite-Sufficiently then exploded like Smith (Weaving) in The Matrix, except it was all purple, instead of green, to which all the readers exclaimed Hooray, finally an explanation for the ludicrously stupid title! And then they all cheered and hoisted Jimmy and The Author onto their soliders, and then they went back to a party, where they all got laid.

And they all lived happily ever after.

Except Jimmy, who died later, at the party. Damn drugs.

Actually, it sort of ruins the moral. Oh well.

The End!