Jeepers Creepers (Oh! Oh! Oh! Oh!)

A/N: A rap song created my friend and I during 5th period study hall! Enjoy guys!

Oh! Oh! Oh! Oh! I like to ride in a jeep, and creep people out of their beepers! I'm Jeepers Creepers! Oh! Oh! Oh! Oh! Cuz I'm a…

Gangsta from da hood and I know I'm lookin' good! I'm Jeepers Creepers! Oh! Oh! Oh! Oh!

I'm a freakin' albino, stomp like a dino, look like a rhino, but I don't mind, Oh! Oh! Oh! Oh! I was with my peeps, we rollin', in a car that wuz stolen, Cuz I ain't different, I ain't done no moldin', I'm movin' fast, I'm holdin', holdin', holdin' on to da hope dis Creeper's gonna stay free! Oh! Oh! Oh! Oh! All dem sirens they be blarin', in the chaos they be sharin', it's all I can be bearin', Oh! Oh! Oh! Oh! And it's all cuz I'm a…

Gangsta from da hood and I know I'm lookin' good! I'm Jeepers Creepers! Oh! Oh! Oh! Oh!

Dem cops, yeah dey caught us, it was kinda like they bought us, and they think that they taught us, but dey didn't teach us nothing! Cuz we respect no 'thority, we be in da minority, even though we got seniority, from our dawgs in da hood! In the hood, yeah boy, in the hood!

People think that I'm crazy, well I say they just lazy. Don't take da time to know us, disrespect and don't show us, nothin' but attitude, cuz they just in dat mood! Oh! Oh! Oh! Oh!

Yeah, dem cops want us 'rested, but we protested, and we attested, that we ain't going down! Oh! Oh! Oh! Oh! But dis Creeper ain't no jail bird, though he looks like fresh turd, don't even get a word! Not a word, yeah boy, not a word! And in case you haven't heard, I'm a…

Gangsta from da hood and I know I'm lookin' good! I'm Jeepers Creepers! Oh! Oh! Yeah! Word out to my peepers! Yeah, man! I'm Jeepers Creepers! Yeah!