Land of Night RPG
Kill the light, fight the Angels. Help me fight those who condemed me to the night.For Demons,Fallens,and all those creatures living in the night
New Follow Forum Follow Topic
« Prev Page 1 .. 4 5 6 7 8 9 10 .. Last Next »
DemonBunny205

I didn't have friends for 4/5 of my life. I was as good as dead to most people.

Nite.

7/10/2008 #181
horrorjunkie666

Hey bunny. Sorry it took me so long to find this. *Sheepish smile*. So, what's happening? Haven't seen you around on other forums lately.

7/15/2008 #182
DemonBunny205

Sorry Junkie................... been busy.............. you know........... with stuff.

7/15/2008 #183
horrorjunkie666

Yeah, stuff's as killer. You coming back into VB's forum? We've missed you.

7/15/2008 #184
DemonBunny205

................................................................

Which one?.................................................

7/15/2008 #185
horrorjunkie666

Both. But Nero's sorely missed. Come on, it's getting cool, and Jess needs a friend as well as a boyfriend.

7/15/2008 #186
DemonBunny205

............................ sigh ............................. Fine.

7/15/2008 #187
horrorjunkie666

No need to sound like that ... you okay?

7/15/2008 #188
DemonBunny205

Peachy....... dandy........ never better. Why?

7/15/2008 #189
horrorjunkie666

You just don't seem okay ... maybe it's just me. Anyhow, back to RPing, yeah?

7/15/2008 #190
DemonBunny205

YAY!!

7/15/2008 #191
Rynx-too-genki

Just postin here in case anything happens. XD! But just as a question... Why does it seem like your all living in the northen hemisphere? T-T Why does no one live near meeeeeee...

7/16/2008 #192
DemonBunny205

I'm sorry Rynx!!!!!!!!

7/17/2008 #193
Rynx-too-genki

Lol! Not ur fault just making a poinnttt! XD! Waaah. I'm the onli one in asia I thinkk... T-T

7/17/2008 #194
xrolipolix

Heya, does anyone know where The Apocalypse Is Nigh has gone? =\

7/18/2008 #195
horrorjunkie666

Um .... I don't .... who was he/she?

7/18/2008 #196
xrolipolix

Oh, she played a character called 'Darkness'. *Shrug* :P

7/18/2008 #197
Reine Ayten

XP No one's on when I am.........

7/18/2008 #198
Reine Ayten

*hits head repeatedly on table* I can't write anymore... one of the people I'm RPing with disappeared...

7/22/2008 #199
Rynx-too-genki

lol! I'm here... But our charas dun interact much...

7/22/2008 #200
Reine Ayten

I was talking about horrorjunkie666. And yeah... so. While we wait... am I the only one in the US?

7/22/2008 #201
Rynx-too-genki

probably not. The US is biiiig. At least... it is compared to singapore.^^

7/22/2008 #202
Reine Ayten

Hmm... Oh well. What time is it for you? 'Cause horror (That's what I'm gonna call him/her) had to get off at like 3:30pm my time yesterday...

7/22/2008 #203
Rynx-too-genki

Its lik... 11am. So i'm gd for a couple more hours. ^^ I'm in school.

7/22/2008 #204
Reine Ayten

Nice. It's 'round eight at night over here.

Anyways. Do you like anime?

7/22/2008 #205
Rynx-too-genki

OF COURSE! (what kind of question is that?? XDD!) I written both fanfics and original fics. ^^ Same user id on fanfic here and there.

7/22/2008 #206
Reine Ayten

Cool! I have a fanfic account as well, but it's not the same user id. I'm pretty much famous over there. (over 2,000 hits combined!) But I've only written two poems for anime, (D. Gray-man!!!!)

7/22/2008 #207
Rynx-too-genki

lol! Dun realli know D.gray man well. XD. Bt my readers are cahsin me for the next chapter... Onli I quit fanfic.net. Cause I wanna focus more on my original stories... (http://www.fanfiction.net/u/605500/) == my profile

7/22/2008 #208
Reine Ayten

You should check it out... unless you are strict Catholic, or Christian (are they the same thing??? confused!!!! @.@) 'cause they fight... well, if you haven't seen it, I shouldn't really tell you who they fight... ^.^

7/22/2008 #209
Rynx-too-genki

I WATCHED ITTT. But I got bored around the ep where they're in that town stuck in time... I know that the evil is the millenium earl. Though I hav no idea what it has 2 do with christians...=.=;;;

7/22/2008 #210
« Prev Page 1 .. 4 5 6 7 8 9 10 .. Last Next »
Forum Moderators: DemonBunny205
Rules:
  • Forums are not to be used to post stories.
  • All forum posts must be suitable for teens.
  • The owner and moderators of this forum are solely responsible for the content posted within this area.
  • All forum abuse must be reported to the moderators.
Membership Length: 2+ years 1 year 6+ months 1 month 2+ weeks new member