Mauderville RPG
A small town with a lot of history, and dangerous secrets. Some say parts of it are haunted, even possessed. A variety of creatures roam the small town, from fairies to shapeshifters to vampires. What lies behind closed doors and roads that dead end?
New Follow Forum Follow Topic
« Prev Page 1 .. 20 27 28 29 30 31 32 33 40 .. Last Next »
Katelyn Renee

Lol. I saw that. Lol. ....O-o? You're the what? Bahah

3/21/2010 #871
Blackrow Halls

I'm the what? I said nothing. :D

3/21/2010 #872
Blackrow Halls

Ya still here?

3/21/2010 #873
Katelyn Renee

Haha. Yeah, sorry. :P

3/21/2010 #874
Blackrow Halls

-jumps back- Oh hi. XD

3/21/2010 #875
Katelyn Renee

Uh, hey...here's a head up. You should really start putting where your charactering is going and coming from...

example: [[Andrew from Inn]] [[Andrew to Carl's Catfish]]

Or eh, Taylor might get fussy with you. I'm just saying. Haha.

3/21/2010 #876
Blackrow Halls

Edited my post then. :D

3/21/2010 #877
Katelyn Renee

:) Good, good. Haha.

3/21/2010 #878
Blackrow Halls

So, what kinda shows and stuff do you like?

3/21/2010 #879
Katelyn Renee

Mmbleh. I watch a lot of shows but my favorite is Supernatural, second fav is Psych.

3/21/2010 #880
Blackrow Halls

Oh cool, you watch Supernatural too. :D

Have you seen the current season then?

3/21/2010 #881
Katelyn Renee

YES! I'm going to cry when the show ends. D; I can't believe this is it's last season.

3/21/2010 #882
Blackrow Halls

It really is then? D:

What about that giant cloud the devil released?

3/21/2010 #883
Katelyn Renee

That's what I heard anyways. :( I hope it's not our boys' final season. I don't know. I think there are a few more episodes left...the boys will save the day and kill Lucifer! :) But honestly...I fear that Sammy will say 'yes'. D;

3/21/2010 #884
Blackrow Halls

Just wiki-ed the episode list, and it doesn't look like it ends yet. :D

3/21/2010 #885
Katelyn Renee

:D This makes me happy!!! I can't wait. Lol.

3/21/2010 #886
Blackrow Halls

Of course they don't deal with that big cloud in this season either. XD

3/21/2010 #887
Blackrow Halls

Hello?

3/21/2010 #888
Katelyn Renee

Oh! Sorry! Haha. I got side tracked. Lol.

3/21/2010 #889
Blackrow Halls

XDDD

3/21/2010 #890
Blackrow Halls

So, what's up anyway?

3/21/2010 #891
Blackrow Halls

I'll be back in a few minutes, I need food.

3/21/2010 #892
Blackrow Halls

That was a rather short RP. :P

3/21/2010 #893
Katelyn Renee

You didn't have to make your character leave. Lol. He could have stuck around for the fight about to break out. XD Lol. After all, he's human surrounded by hungry hungry vampires. Teehee. :)

3/21/2010 #894
Blackrow Halls

He's not human, he's demon. :s

And I thought you two were gonna RP, that's why I left, but I can edit my post to make him stay.

3/21/2010 #895
songbirdalice

Did everybody leave?

3/21/2010 #896
Blackrow Halls

I'm here. :D

And I think I saw you at the lounge once.

3/21/2010 #897
songbirdalice

In the club?

3/21/2010 #898
Blackrow Halls

What?

I'm talking about a forum I frequent now. :P

3/21/2010 #899
songbirdalice

wait, maybe

3/21/2010 #900
« Prev Page 1 .. 20 27 28 29 30 31 32 33 40 .. Last Next »
Forum Moderators: fictionalxbliss
Rules:
  • Forums are not to be used to post stories.
  • All forum posts must be suitable for teens.
  • The owner and moderators of this forum are solely responsible for the content posted within this area.
  • All forum abuse must be reported to the moderators.
Membership Length: 2+ years 1 year 6+ months 1 month 2+ weeks new member