Writers Untied
Forum for writers to talk. Anyone is welcome. Feel free to get the other members or participate in our games and contests designed to help writers expand their creativity or get more reviews while giving reviews at the same time. NOTE: If you want to post a new topic on the forum please private message phantom130 5 first and tell him what you want the topic to be about. If you don't check with him first the topic will be deleted.
New Follow Forum Follow Topic
Page 1 2 3 4 .. Last Next »
Aditto

Hey Guyz! New in here. . .how'z everyone? :D

8/1/2012 #1
DarknessesDownfall

Heeeey new person XD

8/1/2012 #2
Himawari No Hana
Hello also new person!! :D
8/1/2012 #3
Stetson and Fedora 1103

Howdy Partner *tips Stetson*

8/1/2012 #4
DarknessesDownfall

I don't think he's on :(

8/1/2012 #5
phantom130 5

Hey Aditto. :)

8/1/2012 #6
CRAZEDbySUGAR

Yay you're on the forum now:3

8/1/2012 #7
PureHeartsWait

Hi :)

8/1/2012 #8
Stetson and Fedora 1103

New members! Howdy Partner :)

8/1/2012 #9
Himawari No Hana
Hello there! (:
8/1/2012 #10
CRAZEDbySUGAR

omg another new member to the forumX3 sweet! Hello:3

8/1/2012 #11
PureHeartsWait

Ahaha, I feel so out of the loop on everything. So what do you guys usually talk about?

8/1/2012 #12
Stetson and Fedora 1103

Whatever pops into our heads :3 I'm probably the most insane member but I show it mostly in person :)

8/1/2012 #13
CRAZEDbySUGAR

its all randomXD we bounce around on topics all the time...we even played a few gamesXD

8/1/2012 #14
CRAZEDbySUGAR

Jake...have you been tested?

8/1/2012 #15
Stetson and Fedora 1103

In my sleep...most likely...

8/1/2012 #16
CRAZEDbySUGAR

*sighs* somehow I knew you were going to say something like that...

8/1/2012 #17
Stetson and Fedora 1103

You knew? O.o *Looks around* Are you spying on me? O.o

8/1/2012 #18
PureHeartsWait

Lol ok awesome :)(: Here's hoping that I don't run out of things to say. But anyway, what have you guys been doing today? I had my orientation for school today. I'm a freshman so that means fresh meat lol.

8/1/2012 #19
CRAZEDbySUGAR

no...*taps head* I have ESP....One time I was PMing Phantom about cookies...next thing I know my sis comes in with a plate full of chocolate chip cookies...

8/1/2012 #20
Stetson and Fedora 1103

Fresh meat? Nonsense, at your age (which is hopefully younger than me, i hate being one of the youngest) the meat would have tenderized by now :)

8/1/2012 #21
CRAZEDbySUGAR

ah I'm going to be a freshman as well...in college but meh...lol I highly doubt you'll run out of things to sayXD like I said we bounce around on topics...never a dull moment (unless there is no one else on the forum)

8/1/2012 #22
Stetson and Fedora 1103

Wait...freshmans are older than me...bugger...

8/1/2012 #23
CRAZEDbySUGAR

well I am anywaysXD there is also highschool freshman...since I'm going to college I'll be a freshman there

8/1/2012 #24
Stetson and Fedora 1103

Everyone is older than me... :(

8/1/2012 #25
PureHeartsWait

Ahahaha did you get to eat the cookie?

8/1/2012 #26
CRAZEDbySUGAR

wait...where the world's babies go!?0_o

8/1/2012 #27
PureHeartsWait

That's ok, being younger is actually a good thing kinda :)

8/1/2012 #28
CRAZEDbySUGAR

hehe yesX3 they were good and fresh from the oven

8/1/2012 #29
Stetson and Fedora 1103

Well yeah It's good :P But being one of the youngest 15 year olds bores you sometimes :P

8/1/2012 #30
Page 1 2 3 4 .. Last Next »
Forum Moderators: phantom130 5 SupaSaiyanGamer, MysteriousFire, DarknessesDownfall, The Immortal One
Rules:
  • Forums are not to be used to post stories.
  • All forum posts must be suitable for teens.
  • The owner and moderators of this forum are solely responsible for the content posted within this area.
  • All forum abuse must be reported to the moderators.
Membership Length: 2+ years 1 year 6+ months 1 month 2+ weeks new member